Uitsteekbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ook..... lukt het een beetje?
Zeker een HBOër als stagaire bij de Van Dale die dat erin heeft gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar volgens VanDale kun je op de HBO wel studeren.
[..]
En vervolgens noemt VanDale iemand die studeert een student. Dus VanDale spreekt zichzelf tegen
Ja ook uitmuntig!quote:
Mooizo. Mooizo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ook uitmuntig!![]()
Ik moet soms wel uitpassen voor rare dingen, maar verder oké.
En uitletten doe ik toch wel
Ik probeerde aan te tonen dat het niet bepaald handig is om wikipedia als autoritaire bron te gebruiken. In dit geval zijn er twee partijen die beide wel een poot hebben om op te staan; dat het huidige op wikipedia staat is dan louter ook alleen een afspiegeling van wie er meer om maalt. Persoonlijk kan het me geen zak schelen wie student is en wie niet. In het algemeen wordt het wel irritant als mensen een feit proberen te bewijzen met bronnen die per definitie niet autoritair zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:19 schreef rihago het volgende:
[..]
ik zou zeggen als jij zo zeker weet dat het niet klopt... pas het dan aan.
Foutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef retuow82 het volgende:
en ik irriteer me aan deze discussie....
He droeftoeter, had ik dat misschien niet expres gedaan naar aanleiding van het topic wat hierover geopend was enige tijd geleden....quote:
1 pagina terug, tieten met warsteiner bier..... graag gedaan!quote:
En toch happen hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:15 schreef retuow82 het volgende:
[..]
He droeftoeter, had ik dat misschien niet expres gedaan naar aanleiding van het topic wat hierover geopend was enige tijd geleden....![]()
[..]
1 pagina terug, tieten met warsteiner bier..... graag gedaan!
Of van die metalheads met lang ongewassen haar en een vieze ongeschoren kop die niets anders doen dan de hele dag blowen. Die 3 dagen hetzelfde shirt dragen en de helft van hun geld uitgeven aan blowerij en die je na een avondje stappen kankerstoned uit een modderige goot kan trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alsof de titel student iets is om trots op de wezen. Op een kamer waar het een ranzige teringzooi is leven met mede studenten iedere weekend de helft van je studiegeld investeren in bier om die avond terug te baggeren met veel herrie op een fiets met kapotte verlichting en een tikkende kettingkast omdat die tegen het tandwiel hangt.
Studenten.
FAILquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef piekartz87 het volgende:
wat ben je toch ook een lulletje rozewater als je je daar druk over kan maken
ik ben HBO-er en ja je bent dan wel een student, dat is een FEIT
en de MENING van TS kan daar niks aan veranderen.
arrogante kwal
sjaars -1quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Dikke-Doei het volgende:
...
HBO lulltje: Ik ben over een paar weken student
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |