http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentquote:Een student is iemand die een studie volgt aan het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit of in Nederland aan een HBO, In België aan een hogeschool en in de Verenigde Staten aan een College.
Als ik dat nou edit naarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef rihago het volgende:
sukkel
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
heeft TS dan gelijk?quote:Een student is iemand die een studie volgt aan een universiteit.
Houd jij je mond nou maar!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
Trouwens, TS is zelf een triangeljosti want hij heeft niet eens door dat hij een fout heeft gemaakt in zijn topic titel....
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd jij je mond nou maar!
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je.
wiki als bron gebruikenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef rihago het volgende:
sukkel
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
bronquote:stu·dent (dem; studenten)
1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs
2 iem. die aanleg heeft voor studie of die veel van studeren houdt
bronquote:tertiair onderwijs
Verzamelnaam voor hoger onderwijs. In Nederland is het tertiair onderwijs volledig van universitair niveau, in Vlaanderen maakt ook het onderwijs aan de hogescholen daar deel van uit.
Goh, had ik toen toch het topic moeten doorlezen wat er laatst aan besteed was....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent in '83 geboren en begint nu nog eens aan een universitaire opleiding wil je zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Dikke-Doei het volgende:
Bah Bah Bah.
HBO lulltje: Ik ben over een paar weken student
nee loser je bent scholier. prutsor
Ik ben van hetzelfde bouwjaar, en ik heb MBO, HBO en Uni gedaan, plus extra bachelors. Als je nu nog aan uni begint ben je wat aan de late kantquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je bent in '83 geboren en begint nu nog eens aan een universitaire opleiding wil je zeggen
Kansloos, of heb je eerst HBO gedaan?
ik zou zeggen als jij zo zeker weet dat het niet klopt... pas het dan aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:00 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als ik dat nou edit naar
[..]
heeft TS dan gelijk?
Ik erger me aan iets dat me irriteert.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen lagere school en vmbo, toch doe ik hetzelfde werk voor het zelfde geld als m'n collega's die wel dr. ing. drs. jr. sr. rondom hun namen zetten op de visitekaartjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben van hetzelfde bouwjaar, en ik heb MBO, HBO en Uni gedaan, plus extra bachelors. Als je nu nog aan uni begint ben je wat aan de late kant
ooit gehoord van uitzonderingen en regels? Dat jij niet in de norm valt is prima te verklarenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:31 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen lagere school en vmbo, toch doe ik hetzelfde werk voor het zelfde geld als m'n collega's die wel dr. ing. drs. jr. sr. rondom hun namen zetten op de visitekaartjes.
Maar volgens VanDale kun je op de HBO wel studeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef zquing het volgende:
[..]
wiki als bron gebruiken
[..]
bron
[..]
bron
En vervolgens noemt VanDale iemand die studeert een student. Dus VanDale spreekt zichzelf tegenquote:stu·de·ren1 op (werkwoord; studeerde, heeft gestudeerd)
1 intensief denken over, met inzet bestuderen
stu·de·ren2 (onovergankelijk werkwoord; studeerde, heeft gestudeerd)
1 zich met een tak van wetenschap of kunst bezighouden om er in door te dringen
stu·de·ren3 (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; studeerde, heeft gestudeerd)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hogeschool
2 zich praktisch in de muziek oefenen
stu·de·ren·de (de; studerenden)
1 student
Alsof de titel student iets is om trots op de wezen. Op een kamer waar het een ranzige teringzooi is leven met mede studenten iedere weekend de helft van je studiegeld investeren in bier om die avond terug te baggeren met veel herrie op een fiets met kapotte verlichting en een tikkende kettingkast omdat die tegen het tandwiel hangt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Dikke-Doei het volgende:
Bah Bah Bah.
HBO lulltje: Ik ben over een paar weken student
nee loser je bent scholier. prutsor
Zo dus generaliseren is er gelukkig niet bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alsof de titel student iets is om trots op de wezen. Op een kamer waar het een ranzige teringzooi is leven met mede studenten iedere weekend de helft van je studiegeld investeren in bier om die avond terug te baggeren met veel herrie op een fiets met kapotte verlichting en een tikkende kettingkast omdat die tegen het tandwiel hangt.
Studenten.
hoef je niet te doen, ik weet zelf wel dat ik een dwarskeutel benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:34 schreef zquing het volgende:
[..]
ooit gehoord van uitzonderingen en regels? Dat jij niet in de norm valt is prima te verklaren
Welkom in de maatschappij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo dus generaliseren is er gelukkig niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |