Kopje koffie bevat juist minder cafeinequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:14 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie denk ik ook.
Energydrank bevat minder cafeine dan koffie (wel veeeeel meer suiker).
Iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Soempie het volgende:
Vieze zoete troep.![]()
M'n vriend begint de dag altijd met energy drink of cola. Begrijp niet dat mensen dat wegkrijgen 's morgens.
Nee hoor, koffie bevat ongeveer 0,45 mg cafeine per ml, red bull 0,32.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Kopje koffie bevat juist minder cafeine
Ik merk er ook niks van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef DarkSystem het volgende:
Mensen die energy drink daadwerkenlijk voelen
Inderdaad, ik snap niet dat zoveel mensen dat zo achterover gooien. Verder ziet Red Bull er ongelofelijk smerig uit als je in een glas gaat schenken (zeikkleur).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Hè bah, van die vadsige red bull of golden power ofzo, dat is niet te zuipen. Het glazuur springt al van je tanden als je aan zo'n drankje denkt.
Oh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je krijgt er geen kanker van. Alleen je hart kan er problemen door gaan ondervinden. Hartklopping, hoge bloeddruk en zulks soort dingen.
Dat is een klacht op zich: dikke mensen die te veel eten maar niet sporten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:03 schreef Chillah.Bee het volgende:
Met energy drink is niets mis, mits je er wel genoeg bij sport.
Heb er mensen echt dik van zien worden, die gingen werken of een half jaar stage moesten lopen. Hele dag op hun luie reet op kantoor zitten en elke dag maar meerdere blikjes van dat spul drinken. GA DAN OOK MEER BEWEGEN OF EERDER NAAR BED!
Niet eens teveel, maar verkeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een klacht op zich: dikke mensen die te veel eten maar niet sporten.
Ik drink 1 drankje per dag en heb totaal niks gemerkt. Maar het is wel lekker om 's ochtends te drinken.
Mijn hart klopt zelfs zonder koffie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg al hartkloppingen van drie koppen koffie binnen twee uur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |