quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef McKillem het volgende:
Like wtf?
Blijkbaar zijn die marketingtechnisch niet zo goed bezig als SB he? Als er vraag naar is komt hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef McKillem het volgende:
Wat is er mis met de reeds bestaande koffieketens?
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef Misstique het volgende:
Komen er meer filialen dan die 2 op Schiphol? En zo ja, waar?.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
Dat is correct, maar ik heb de neiging ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef Burdie het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit starbucks koffie gedronken.
Ik wel maar ik vind de gemiddelde kwaliteit van kofie die je bij een coffeeshop treft, wat niet eens hun core-bussines is, beter dan van Starbucks.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef Burdie het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit starbucks koffie gedronken.
Eindelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
Boehoequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doen mods nu ook al mee aan dit soort onnodige topicverbaggering?.
Het gaan me meer om de aanwezigheid van _nog_ zo'n massive keten die stiekems nergens over gaat. Intussen valt wel de hele persoonlijke allura die zo'n 3 mans koffiezaakje zoals wij die kennen helemaal weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die marketingtechnisch niet zo goed bezig als SB he? Als er vraag naar is komt het.
Gelukkig hoef je er niet heen.
Noem jij dan aub eens een paar koffiezaken op waar ze koffie schenken die kwalitatief aan starbucks kunnen tippen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaan me meer om de aanwezigheid van _nog_ zo'n massive keten die stiekems nergens over gaat. Intussen valt wel de hele persoonlijke allura die zo'n 3 mans koffiezaakje zoals wij die kennen helemaal weg.
Want dit gaat natuurlijk wel de nodige zaakjes afbreken. Vooral in en om het station.
Douwe Egberts, Mac Donalds, De Brasserie, Bij mij thuis....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noem jij dan aub eens een paar koffiezaken op waar ze koffie schenken die kwalitatief aan starbucks kunnen tippen?.
Mac Donaldsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Douwe Egberts, Mac Donalds, De Brasserie, Bij mij thuis....
Ik heb nog nooit bij starbucks gedronken, maar ik kan me niet voorstellen dat het beter smaakt als mijn gebruikelijke douwe egberts bakkie pleur bij de willekeurige koffiezaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noem jij dan aub eens een paar koffiezaken op waar ze koffie schenken die kwalitatief aan starbucks kunnen tippen?.
Snap de sarcasme eens zeg....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mac Donalds. Slootwater serveren ze daar!
En wat is dan het verschil met Starbucks?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mac Donalds. Slootwater serveren ze daar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |