Ik vind het echt lekker! Voorvocht sowieso en sperma ook als ik geil benquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Godshand het volgende:
hmmja ik sluit me aan bij de volgende nog:
-stille waters diepe gronden
-meisjes die je toefluisteren je voorvocht/sperma erg lekker te vinden, ook al zou ze het acteren speciaal voor jou, het blijft geil en schattig
@Countess: misschien kan je er beter dubbel mee vingeren = 2 vingers op de G-Spot, duim met ring op je clit? ik lul maar wat...
Hou je foboviews in de gaten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker! Voorvocht sowieso en sperma ook als ik geil ben
Nouja het ligt er ook wel een beetje aan van wie het is, van een liefde wel maar van een ons niet altijd.
quote:
Zojuist een vent gespot met Uggs aan. Definitely a turn off!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Turn off : UGGS.. mijn hemel... er is niets wat zo potentie remmend is als een doos met uggs aan.
Mannen die een duimring dragen zijn meestal de types die.. hoe zal ik het zeggen.. sappen sneller doen stromen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef Countess het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er in godsnaam opwindend is aan een man met een duimring?
Is het de ruige campinguitstralingof kan hij er iets mee doen wat opwindend is???!!!
Dus toch ruige campingseksquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Poem het volgende:
[..]
Mannen die een duimring dragen zijn meestal de types die.. hoe zal ik het zeggen.. sappen sneller doen stromen..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef MLI het volgende:
Veel mannen zijn er gek op als je met je nagels zachtjes over de onderrug gaat of als je lekker aan het teasen bent eventjes met je hand onder de rand van zijn boxershort verdwijnen. Tepels doen het ook altijd goed bij mannen. Aftrekken terwijl je met je mond zijn ballen onder handen neemt, als je dan met je duim ook nog een op en neergaande beweging maakt over de eikel boven het toompje,. Verdomme, binnenkort me weer eens uitleven op mijn seksmaatje.
Ervaar je ook nog verschillen tussen de verschillende nationaliteiten?quote:Op maandag 1 september 2008 01:01 schreef EA86 het volgende:
asian girls die weten wat ze willen. en niet bang zijn om de leiding te nemen in bed
Niet de grootste maar wel een grote...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:09 schreef Queen_E het volgende:
Maar vooral merken dat hij geil van mij wordt is de grootste turn on!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |