Mijn gedacht ook, als mijn werk degelijk en voor deadline af is waar hebben zij over te klagen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef lausiejjj het volgende:
eigenlijk mag je dat toch zelf weten.. zolang alles maar af is aan het einde van de week toch?
dan heb je wel iets unieks te pakkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef freak1 het volgende:
correcte nederlandse spelling is geil.
die piercing snap ik, maar die tattoo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef maruda het volgende:
Ik word helemaal gek als een man mij in mijn hals/nek gaat zoenen of kusjes geeft
En ik vind piercings en tattoos ook geweldig. Helaas heeft mijn vriend dat niet.
Ik hou er wel van als een man een tongpiercing heeft yummmmmmmmm. haha:P
Godsamme zeg, ben jij nou echt alleen maar met seks bezig?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:43 schreef lord_sylus het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijgt bij wel de bloed in de juiste richting lopen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Godsamme zeg, ben jij nou echt alleen maar met seks bezig?.
Wat denk je.. Hij zit hier in seksualiteit.. Denk je dat het hier gaat over auto's kopen ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Godsamme zeg, ben jij nou echt alleen maar met seks bezig?.
Wordt r niet warm of koud van. Lelijk wijf ook trouwens (flink wat gepaintbrushed en een berg makeup)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:43 schreef lord_sylus het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijgt bij wel de bloed in de juiste richting lopen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat denk je.. Hij zit hier in seksualiteit.. Denk je dat het hier gaat over auto's kopen ofzo?
Het valt gewoon op. Hij zit alléén maar in seksualiteit zinloze bijdragen te leveren. Volgens mij zit die gast de hele dag aan z'n leuter te trekkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat denk je.. Hij zit hier in seksualiteit.. Denk je dat het hier gaat over auto's kopen ofzo?
aangezien ik niet in holland woon zijn er weinig andere dingen die mij in deze forum intresserenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het valt gewoon op. Hij zit alléén maar in seksualiteit zinloze bijdragen te leveren. Volgens mij zit die gast de hele dag aan z'n leuter te trekken.
Uw standpunt kan ik wel begrijpen is dan ook een modellenfoto, dat de model lelijk is neemt ni weg dat de laarzen lekker zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt r niet warm of koud van. Lelijk wijf ook trouwens (flink wat gepaintbrushed en een berg makeup)
Zo te zien gaat het om de handschoenen (glove mansion?).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Uw standpunt kan ik wel begrijpen is dan ook een modellenfoto, dat de model lelijk is neemt ni weg dat de laarzen lekker zijn
alle vind de model persoonlijk ni zo lelijk! persoonlijk he
ik denk zelfs dat wat je ziet al is wat ze aan heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het om de handschoenen (glove mansion?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |