Tijdens pijpen. Maar goed, niet persee aan de haren trekken he. Ook goed vastpakken is in ordequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef yoeri40 het volgende:
bv? in onder welke omstandigheden dan nog mss? zou ook een tun-on voor mij kunnen zijn idd
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:02 schreef Luxuria het volgende:
Aan mijn haren trekken vind ik ook erg lekker ja. Als we lekker geil aan het zoenen zijn en hij trekt mijn hoofd naar achteren en begint me in mijn hals te zoenen..
Godverdomme, wat een omschrijving!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef AmericanSunshine het volgende:
Fantastische grote tieten! die trillen terwijl een vrouw loopt of ook maar een millimeter beweegt, dat het 'vlees' zo lekker schudt. Daar ga ik van op tilt!
En dan geen hangtieten van oude vrouwen met CupF...neeh gewoon jonge slanke 20-30ers die CupD nog wat hebben...oeffff, op zulke momenten voel ik mij een echte neanderthaler! lekker dierlijk & wild in de bol hahaha!
En de blik in de ogen van een zwijmelende meid waar je ontzettend mee aan het sexen bent die helemaal rode wangen heeft, zweet op voorhoofd, hijgen...en dan die ogen die je vol ongeloof aankijken...i love it
Rrrrrrrrrrrrrrrrieewwwww!!
Meet mequote:Op woensdag 5 november 2008 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
Onschuldig ogende vrouwen die stiekem zo ondeugend zijn als ieder ander! Maar meer initiatief nemen dan de man!
nee je huis is een bendequote:
als je hun stijve tokus in je hand hebt, dan weet je toch wat ze willen?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef liiszle het volgende:
Een man die weet wat ie wil, doet t toch wel voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |