Zo, jij bent scherp. Gerard is al anderhalve week op vakantie. En weet je wat lachen is, morgen zit Roosmarijn er weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:22 schreef Timmor het volgende:
Zit ik hier op het werk lekker naar 3FM te luisteren, zit een of ander wijf met een niveau waar de lokale zendpiraat zich kapot voor zou schamen plaatjes aan te kondigen.
Klacht: Geen Ekdom op 3FM
Sub-Klacht: Vrouwen op de radio
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef santax het volgende:
Ze is gewoon ook niet grappig ofzo he. Ze denkt echt dat ze omdat ze Gerard mag vervangen nu plotseling ook diezelfde kwaliteit heeft maar de werkelijkheid is simpel. De enige rede dat Roos daar zit is omdat alle serieuze dj's niet konden of wilden.
Dat dus... van mij mag ze blijven... niet zozeer om haar superpresentatie maar gewoon omdat er dan eens iets vlotters gedraaid gaat worden dan contant Anouk, Coldplay, Keane en U2.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
Roos
Dat Gerard nog maar lang op vakantie mag blijven
Stenders niet grappig ? Die 4 rukkers die jij noemt mogen nog niet eens zijn schoenveters vastmakenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Stenders kan wat mij betreft ook wegblijven maar dat is een ander topic.. (neee, stenders IS NOOIT GRAPPIG)
Owja! Gielen Coen en Sander
en Paul Rabbering is ook wel oke
Dat is een no go.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
De dame in kwestie.
POT!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
De dame in kwestie.
* plastic bekertje pakt:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sowieso wordt ik schijtziek van elke dag hetzelfde gezever van Ekdom... Elke ochtend hebben we het volgens hem met zijn alle zwaar, elke aflevering herhaalt hij dezefde one liners en waar ik echt een bloedhekel aan heb is als ie een poging doet om te praten zoals iemand uit de jaren 50..... NEEE DAT IS NIET GRAPPIG als je dat niet fatsoenlijk kan.
Homoquote:
Wheheh:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:42 schreef Poeke het volgende:
Sowieso wordt ik schijtziek van elke dag hetzelfde gezever van Ekdom... Elke ochtend hebben we het volgens hem met zijn alle zwaar, elke aflevering herhaalt hij dezefde one liners en waar ik echt een bloedhekel aan heb is als ie een poging doet om te praten zoals iemand uit de jaren 50..... NEEE DAT IS NIET GRAPPIG als je dat niet fatsoenlijk kan.
lol alsof Giel geen oneliners heeft? hij leeft ervan....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat dus... van mij mag ze blijven... niet zozeer om haar superpresentatie maar gewoon omdat er dan eens iets vlotters gedraaid gaat worden dan contant Anouk, Coldplay, Keane en U2.
Stenders kan wat mij betreft ook wegblijven maar dat is een ander topic.. (neee, stenders IS NOOIT GRAPPIG)
* Poeke bedenkt zich waarom ze eigenlijk nog 3 FM luistert..
Owja! Gielen Coen en Sander
en Paul Rabbering is ook wel oke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |