Uhm nee...gewoon interesse, je kan ook gewoon niet reageren....quote:
ziet er goed uit, hoe betrouwbaar is de leveringquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:49 schreef Andyy het volgende:
www.polimil.nl
relatief nieuw(in Nederland) maar goedkoper dan noorloos op best veel producten volgens mij
Ik koop natuurlijk geen dingen om vervolgens niet te gaan gebruikenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:19 schreef Esses het volgende:
Eh, wou je toch niet werkelijk gaan gebruiken? Zijn namelijk niet door te snijden. Je moet om het doorsnijden je veters officieel ook op een X manier strikken zodat mocht er iets met je enkels gebeuren...
bij mij was het dezelfde dag nog verzonden. (op een vrijdag, maandag kwam het aan)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:50 schreef viezerdt het volgende:
[..]
ziet er goed uit, hoe betrouwbaar is de levering?
was dat met verzendkosten ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:00 schreef speedrock het volgende:
Weet iemand toevallig waar ze zippers (ritsen) voor mijn kisten verkopen? Ben ze nog maar op 1 site tegengekomen en daar waren ze behoorlijk prijzig (18 euro voor een setje). Dus als iemand een goedkoper adresje heeft dan hoor ik het graag.
Neuh maar wel allemaal handige dingetjes, zo komt oa. mijn Leatherman bij een PX vandaan($40quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan nog, die US PX shops hebben ook niet altijd alles wat je echt nodig hebt.
Maar goed, ik, als van de oude stempel, kocht weinig peppie spulletjes. Enige wat echt peppie was was toendertijd een Coleman brandertje. Ook het "aasgiermokje" heb ik gekocht.
Aan alle andere peppie spulletjes heb ik me niet gewaagd ivm de hoge kosten of omdat het niet mocht of ik het niet nodig achtte.
Die dure "Meindl's" bv, dat wilde toen iedereen hebben, maar kostte meen ik een half maandsalaris.
Iemand had die wel gekocht, en gingen binnen no time kapot.
Op zich wat je krijgt voldoet prima, maar we leven nu eenmaal in een luxe maatschappij en daar ontkomt ook de militair helaas niet aan.
ja ok dat weer wel hehe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neuh maar wel allemaal handige dingetjes, zo komt oa. mijn Leatherman bij een PX vandaan($40)
Dat spul wat jij noemt krijg je nu allemaal verstrekt. Echter met de huidige operationele inzet en ontwikkeling van peppie materialen is een logische gevolg dat men dit spul aanschaft, heeft niks met luxe maatschappij te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik, als van de oude stempel, kocht weinig peppie spulletjes. Enige wat echt peppie was was toendertijd een Coleman brandertje. Ook het "aasgiermokje" heb ik gekocht.
Aan alle andere peppie spulletjes heb ik me niet gewaagd ivm de hoge kosten of omdat het niet mocht of ik het niet nodig achtte.
Die dure "Meindl's" bv, dat wilde toen iedereen hebben, maar kostte meen ik een half maandsalaris.
Iemand had die wel gekocht, en gingen binnen no time kapot.
helaas eigen aanschafquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef Djalon het volgende:
Word dit vergoed of betalen jullie het zelf?
Betaal je zelf, net als wanneer je monteur bent, als het met gereedschap X makkelijker kan koop je datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef Djalon het volgende:
Word dit vergoed of betalen jullie het zelf?
Gaat niet om eenheid van tenue, om t feit dat er geen mes door heen komt. Vraag maar is na, dit is vooral van toepassing als je parachutist bent, maar ook gewoon als je normaal militair bent. Iets met je voet? handig als ze veters kunnen snijden, scheelt je veel pijn en complicatiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef speedrock het volgende:
[..]
Ik koop natuurlijk geen dingen om vervolgens niet te gaan gebruiken
Het zal ook wel niet toegestaan zijn om die dingen altijd erop te hebben... eenheid van tenue enzo![]()
Maar op 1 setje van me kisten lijkt het me wel handig om te hebben.
is een ritsje simpelweg openritsen niet veel pijnlozer dan dat ze met een mes de veters moeten los snijden??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Gaat niet om eenheid van tenue, om t feit dat er geen mes door heen komt. Vraag maar is na, dit is vooral van toepassing als je parachutist bent, maar ook gewoon als je normaal militair bent. Iets met je voet? handig als ze veters kunnen snijden, scheelt je veel pijn en complicaties
't schijnt niet zo te zijn, ook omdat je met mes veel lager bij de laars kan komen. Zal de instructie er over is opzoeken... kan je 't op intranet nakijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:55 schreef MrDrako het volgende:
[..]
is een ritsje simpelweg openritsen niet veel pijnlozer dan dat ze met een mes de veters moeten los snijden??
Je veters blijven er toch ook gewoon inzitten ? dus als het echt nodig moet zijn kan je alsnog gaan lopen snijden met je mes lijkt mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:08 schreef Esses het volgende:
[..]
't schijnt niet zo te zijn, ook omdat je met mes veel lager bij de laars kan komen. Zal de instructie er over is opzoeken... kan je 't op intranet nakijken
Ik heb jaren geweigerd om zo'n ding te kopen, je hebt tenslotte die dooie bever van de baas gekregen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef Bob-B het volgende:
www.militarygadgets.eu heb ik een snugpack gehaald, al veel plezier van gehad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |