abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60816310
Hoe denken mannen hierover?
Zou je hier aan beginnen of zoek je liever verder tot je iemand tegen komt zonder kinderen.
En waarom?

Ik vraag dit omdat een vriendin van me denkt, dat ze de komende jaren alleen zal blijven. Want ze zegt, welke man van rond de 30 zit op een vrouw met twee kinderen te wachten. Ze is 31, ziet er goed uit, is leuk, spontaan, financieel onafhankelijk, en haar kinderen zijn al wat ouder.
Ik denk dat er echt nog wel mannen zijn van haar leeftijd die een relatie met haar willen. Zij denkt van niet. Want waarom zou een kinderloze man kiezen voor een vrouw met twee kinderen. Als er nog genoeg vrouwen zijn zonder kinderen.

Is het echt zo hopeloos voor een alleenstaande moeder, of ziet ze het zelf somber in. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.

[ Bericht 13% gewijzigd door SweetDisaster op 14-08-2008 03:44:48 ]
pi_60816412
Ik ben cker weer te jong
Ik zwaai naar dieren.
pi_60816413
Als ik het goed begrijp zou ze er zelf ook bezwaar tegen hebben als de man in kwestie ook kinderen zou hebben?
Ik denk dat ze beter op zoek kan gaan naar iemand die zich in dezelfde levensfase bevindt en weet wat het is om kinderen te hebben en getrouwd te zijn (geweest). Iemand die in hetzelfde 'schuitje' zit dus.
pi_60816468
Spoor 4,

Dat is juist het probleem ze komt alleen maar kinderloze mannen tegen. En de mannen die al een rugzak hebben net als haar zijn vaak 10 jaar ouder. En daar voelt ze zich niet prettig bij.
Maar zou jij dan verliefd op een vrouw met kinderen kunnen worden want dat is eigenlijk mijn vraag.
pi_60816481
Geerd

Natuurlijk
pi_60816494
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:58 schreef SweetDisaster het volgende:
Geerd

Natuurlijk
Dacht ik al Oudere vrouwen
Ik zwaai naar dieren.
pi_60816495
tuurlijk zou je verliefd kunnen worden, maar een relatie loopt niet alleen op liefde.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_60816509
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:57 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4,

Dat is juist het probleem ze komt alleen maar kinderloze mannen tegen. En de mannen die al een rugzak hebben net als haar zijn vaak 10 jaar ouder. En daar voelt ze zich niet prettig bij.
Maar zou jij dan verliefd op een vrouw met kinderen kunnen worden want dat is eigenlijk mijn vraag.
Alles kan, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog maar 22 ben en daar over 10 jaar heel anders tegenover kan staan. Ik denk dat het voor een dertiger die toe is aan kinderen, huisje, boompje, beestje geen probleem hoeft te zijn.
pi_60816511
Gkhn

Zou je er wel open voor kunnen staan, of zou je het de kans al niet geven?
pi_60816536
Spoor 4

Nou dan zouden er voor haar toch nog wel mogelijkheden zijn, die ze nu gewoon laat liggen omdat ze het zelf al afkapt.

Geerd
Deel je verdriet jonge mannen
pi_60816547
Als ze bij voorbaat al denkt dat niemand in haar geïnteresseerd zal zijn, omdat ze kinderen heeft dan geeft ze potentiële leuke mannen ook niet de kans om het tegendeel te bewijzen.
pi_60816569
Juist dat is hetgene wat ik haar wil duidelijk maken. Ze heeft aandacht genoeg dus dat is het probleem niet. Maar ze geeft ze nooit geen kans. Ja maar ik heb kinderen, en dat terwijl ze wel graag weer een relatie zou willen. Dus ik hoop eigenlijk dat er meer mannen zijn die dat schrijven dan kan ik haar dit topic laten lezen. En gaat ze het misschien minder zwaar zien. En dan durft ze misschien wel een keer de gok te wagen.
pi_60816580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 04:06 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4

Nou dan zouden er voor haar toch nog wel mogelijkheden zijn, die ze nu gewoon laat liggen omdat ze het zelf al afkapt.

Geerd
Deel je verdriet jonge mannen
Wou je het ontkennen dan, ohw profiel ook vrouw lama.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 04:18:50 #14
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_60816632
Ik ben 30, kinderloos maar zit wel in een relatie. Als ik geen relatie zou hebben, dan zou het denk ik geen groot bezwaar zijn als een potentiele partner al kinderen heeft. Maar het moet dan ook met de kinderen 'klikken' denk ik.
pi_60817059
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:36 schreef SweetDisaster het volgende:

Is het echt zo hopeloos voor een alleenstaande moeder, of ziet ze het zelf somber in. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.
Helemaal niet hopeloos, maar wel afhankelijk van d'r instelling .

Waar ik wél problemen mee heb (paar keer meegemaakt) is als ze maar door blijven miepen over d'r ex die geen- of te laat alimentatie betaald of voortdurend geneuzel over bezoekregelingen. Dan haak ik razendsnel af. Een relatie moet vooral leuk zijn en geen gezeur opleveren.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 06:21:54 #16
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60817185
Het zou wat mij betreft in elk geval niet meehelpen, eerlijk gezegd - ik heb zelf absoluut geen kinderwens en zit er dus niet echt op te wachten om voor de kinderen van een ander te moeten gaan zorgen.

En een maat van me wiens vriendin een kind van een ex heeft wordt zo half en half bedreigd door de verwekker daarvan die het niet echt verkropt dat exlief weer een nieuwe relatie heeft.. dat speelt ook een beetje in m'n achterhoofd mee.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_60817223
Ik knap er op af.
Jesus saves but death prevails.
pi_60817321
Ik zou er zelf geen trek in hebben.
Je zit als het ware met kinderen van een ander (En gezeik met bezoekregelingen jaloerse ex etc) en vaak ook met een vrouw die het vertrouwen in relatie's in het algemeen heeft verloren.

Een wantrouwige vrouw is hierbij nog het grootste probleem.
pi_60817322
Veel vriendinnen hebben kinderen. En de alleenstaande moeders hebben echt geen geluk in de liefde. Maar ik moet zeggen dat die dat eigenlijk nooit hebben gehad, ondanks dat de meesten getrouwd zijn geweest (en weer gescheiden).

Toen ik (vrouw) 30 was moest ik niet denken aan een serieuze relatie met een man met kinderen. En om eerlijk te zijn is dat niet veranderd, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Kinderen brengen veel leuks, maar daar moet je wel verantwoordelijk mee omgaan. En er vooral altijd zijn, een regelmatig leven leiden.

Ik hou in de basis wel van rust en regelmaat, maar periodiek wil ik gewoon een tijd weg. En ergens along the way heb ik ondervonden dat ik reizen en werken met een vriend een van de leukste relatievormen vind. In de toekomst wil ik dat dus zeker nog een keer gaan doen. Dat wil niet zeggen dat ik meteen de andere kant op loop als ik iemand met kinderen tegenkom, maar dan zal hij vrij in het leven staan. Meestal zegt zo iemand van wel, maar merk je al snel dat hij onder de plak zit van een ander verhaal. Als een vader dat al heeft, dan heeft een moeder dat natuurlijk nog veel meer. Maar er zijn jongens en mannen die er juist op kicken dat een vrouw geen kant op kan, die voelen zich daar wat zekerder door, ofzo. Merk alleen ook wel dat alleenstaande moeders vaak niet meer zien wie ze daten, dat ze snel genoegen nemen met iemand waar ze vroeger misschien niet eens naar keken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 14-08-2008 08:30:05 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60817373
wanneer de klik er is misschien. maar zie ook de post van Manono
pi_60817384
Ik zou het niet op voorhand uitsluiten, dat niet.
For great justice!
pi_60817425
Als de kinderen niet te oud zijn en de klik er gewoon is, waarom niet?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_60817534
Om eerlijk te zijn; Niet zo aantrekkelijk. Je zit als man toch meestal niet op andermans kinderen te wachten.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_60817562
Mijn vriendin heeft dus 2 kinderen en was op haar 19e al zwanger (Ze is nu 24).
Minder aantrekkelijk wil ik niet zeggen maar je moet er als man zijnde wel even goed over nadenken voor je een serieuze relatie begint.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60817565
Een eventuele nieuwe vriend zal natuurlijk moeten weten dat ze al kinderen heeft en dat merken omdat er hier en daar rekening mee gehouden moet worden, maar ze wil toch een nieuwe vriend voor zichzelf en niet direct een medeopvoeder/stiefpapa voor de kids?
Ik bedoel daarmee dat ze zich best open kan stellen voor leuke mannen om mee te daten, filmpje pikken, uit eten, weekendje weg, etc., en dat als dat allemaal leuk en gezellig is en het gaat goed, kunnen op den duur de kids er ook bij betrokken worden. Het heeft misschien allemaal wat meer tijd nodig, maar dat is helemaal niet erg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')