Je zegt het zelf al: Lemming.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?
En daar ga je de mist al in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Wupppie het volgende:
nou en, het is klb...
Je bedoelt, we zitten niet allemaal op het MBO?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef Biogarde het volgende:
De insteek bevalt me voor geen meter. 'Hij doet stom tegen mij'-idee.
Verder hoeft je niet alles te ondersteunen met plaatjes. We zijn geen geestelijk gehandicapten.
Probeer het in PUB of het Bassie & Adriaan forum.
MBO bashen was in 1995 nog leuk. Nu is de grap er een beetje af.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Je bedoelt, we zitten niet allemaal op het MBO?
Bij deze wat mij betreft, tot over 48 uur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Skeletor het volgende:
Moeilijk hè, een inhoudelijke reactie geven?
-weg-
geef maar aan waar ik over de grens ga.
Positief en negatief gedrag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag he : waarvoor kun je een note krijgen ?
Ik de Fok!search al geraadpleegd , maar daar staat het nergens![]()
ik gok dat ik er geen postieve hebquote:
Positief als in openen/reacties. Iemand kan een leuke user zijn en dat vermelden we weleens in notes. Maar da's per forum en mods verschillend. Daar zijn dus geen richtlijnen voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Positief als in goede topics openen/reacties plaatsen of als in gedragen-als-een-moderator?
Is er mogelijkheid om ze in te zien? Omdat sommige users zeggen dat x-aantal notes hebben voor x-daad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Positief als in openen/reacties. Iemand kan een leuke user zijn en dat vermelden we weleens in notes. Maar da's per forum en mods verschillend. Daar zijn dus geen richtlijnen voor.
Ja, poen (¤5 geloof ik) overmaken naar Danny en dan krijg je ze van 'm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er mogelijkheid om ze in te zien? Omdat sommige users zeggen dat x-aantal notes hebben voor x-daad.
Mag ik ze allemaal weten, voor verbetering enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, poen (¤5 geloof ik) overmaken naar Danny en dan krijg je ze van 'm.
Ik zei ook nog wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |