500 kcal en 2 gratis radioactieve kankers. magnetrons zijn gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef SolidArt het volgende:
wat zijn de voedingswaarden van zo'n creatie eigenlijk
Voedingswaarde van nul, maar het ligt zwaar op de maag. Volgens mij komt het er in z'n geheel ook uit, dan zonnebloemolie opnieuw toevoegen en weer in de magnetronquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef SolidArt het volgende:
wat zijn de voedingswaarden van zo'n creatie eigenlijk
Ja waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef cityofdelusion het volgende:
oke. maar waarom koop je niet gewoon een kant en klare brownie? veel sneller hoor. en nog lekkerder waarschijnlijk ook.
Zonnebloemolie o.i.d. Olijfolie kan ook wel maar dat heeft een sterkere smaak van zichzelf, zonnebloemolie is wat neutraler.quote:
Thxquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zonnebloemolie o.i.d. Olijfolie kan ook wel maar dat heeft een sterkere smaak van zichzelf, zonnebloemolie is wat neutraler.
Nouja ik en vele anderen met mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Dit is al zooooo oud, wij maakten het vroeger na school veel.
Eindeloos varieren met kersen ipv cacao, vanillesuiker en banaan.
En als je dan wat ouder was, dan deed je ipv hasj/wiet, goed fijngemalen mdma-kristallen erdoor ( dubbel zoveel suiker toevoegen ), of ketamine
Hartsikke 'zelfrijzend' !
Als je vannacht stiekem gezoem hoort komen uit de keuken weet je wie het isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder vond ze lekker!
Ik heb er eentje overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:45 schreef loveli het volgende:
Wat geweldig, balen dat ik net m'n magnetron heb weggedaan.
Dit vind ik de mooiste reactiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
morgen boodschappen halen en dan ook een poging wagen
tuurlijk kan ik net zo makkelijk Appie-brownies meenemen, maar dat is helemaal niet grappig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit vind ik de mooiste reactieswant in principe kan je als je toch gaat prima zelf brownies halen, maar dan toch stiekem de magnetronversie proberen
Ik heb er wel 1 voor je:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke best handig![]()
![]()
Nu moeten we eigenlijk nog meer van zulk soort recepten vinden
Ik hou niet van eiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je:
Broodje ei uit de magnetron.
Klein bakje, je doet in de bodem ham, daarop een ei en je MOET het EIGEEL kapot prikken! (Heel belangrijk, anders ontploft ie)
Daar bovenop een plakje kaas.
Het goedje in de magnetron, op 1 minuut 20 sec, ligt een beetje aan het watt vermogen.
Je snijdt je broodje open en doet het ei op je broodje.
Sneller kan je het niet maken...![]()
En geen pan nodig!
Dat betekend dat de rest er ook niet van houdt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |