quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef IHVK het volgende:
Tja meid gemiste kans, wat wil je dat we zeggen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef behangplakker het volgende:
TS KAN ER NIET MEE OMGAAN HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:39 schreef jordeeeh het volgende:
"What if?" , nou als je was beginnen met praten zou hij waarschijnlijk de andere kant op draaien.
Onur Torko is baas!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:39 schreef jordeeeh het volgende:
"What if?" , nou als je was beginnen met praten zou hij waarschijnlijk de andere kant op draaien.
Whehe was maar geintjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Niet zo MierenNeuken, Jordy.
Mwa, soort verkapte klacht (afgelegen plek in NL).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef behangplakker het volgende:
Wat heeft die reis naar Maastricht ermee te maken?
Over het algemeen zijn klagers ook huillies. Perfect dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef LRN het volgende:
samenvatting?
en deze hoort niet in klb maar in het huilieforum
ps. remlof is homo
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe was maar geintje
Maar waarom zei je niks dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
Ach, weer een leermomentje, zo wordt je steeds weer wat wijzer.
Maar je hoopte achteraf wel dat ie met je mee kwam?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:49 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Wellicht omdat ik hem op een bepaalde manier intimiderend vind (vrij mysterieus enzo)...
Lastig.
Plus minus 10 jaar jonger. Niet relevant dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Docent is 28 en TS is...?
Hey, niet alleen homo's hebben leermomentenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef LRN het volgende:
ps. remlof is homo
Tuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar je hoopte achteraf wel dat ie met je mee kwam?
Ik heb geen algemene vraag. Ik wilde slechts mijn onkunde in een klacht verwoorden. Soort van reflectie...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:51 schreef LRN het volgende:
wat is eigenlijk je vraag?
Weinig kans dat hij interesse getoond had dus. Wees blij dat je jezelf de teleurstelling en vernedering bespaard hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:51 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Plus minus 10 jaar jonger. Niet relevant dus.
reisde je 1e of 2e klas?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik heb geen algemene vraag. Ik wilde slechts mijn onkunde in een klacht verwoorden. Soort van reflectie...
In ONZ bestaat een BaggerTopic waar jij dit soort gegevens kwijt kan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef LRN het volgende:
ik heb trouwens ook weleens in een trein gezeten
Mijn doelgroep is tot nu toe altijd +8/9 geweest. Wellicht... Who Knows.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weinig kans dat hij interesse getoond had dus. Wees blij dat je jezelf de teleurstelling en vernedering bespaard hebt.
ik wil je alleen maar helpen en ik kom nooit in onzinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:54 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
In ONZ bestaat een BaggerTopic waar jij dit soort gegevens kwijt kan...
jongetjes van 9? jij viezerikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:55 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is tot nu toe altijd +8/9 geweest. Wellicht... Who Knows.
Nouja als je m eerst niet durft aan te spreken omdat je m er intimiderend eruit vind zien, wel een beetje ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Is dat een rare/vreemde gedachte/wens?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:55 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is tot nu toe altijd +8/9 geweest. Wellicht... Who Knows.
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aldus.Sprak.God ben jij het?
je valt ook op 28 jarige mysterieuze mannen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Je OP is een samenvatting van m'n leven.
Jouw bijdrage ervaar ik niet als constructief.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef LRN het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar helpen en ik kom nooit in onzin
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:01 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Jouw bijdrage ervaar ik niet als constructief.
Uhm... Hij is niet mijn hoogleraar of iets dergelijks. Hij is slechts een historicus die nu aan zijn proefschrift werkt, en daarnaast op een andere universiteit werkcolleges geeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Normaal kan het ook wel maar docent en (ex-)leerling heeft minder kans van slagen denk ik.
En waarom fluisteren we eigenlijk?
Yes, mijn AlterEgo. D66.slet is ook mijn FOK!-vertegenwoordiger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aldus.Sprak.God ben jij het?
Hoe raad ik het, waarom gebruik je deze account ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:05 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Yes, mijn AlterEgo. D66.slet is ook mijn FOK!-vertegenwoordiger.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
TS wat vindt je van paddo's? En gebruik je ze?
Ik vind het leuk, en ben ook een schizofreen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe raad ik het, waarom gebruik je deze account ook?
Klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef MLF het volgende:
over een week ben je hem vergeten
Pijnlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Je OP is een samenvatting van m'n leven.
Oh geil ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, en ben ook een schizofreen.
Ah slechts een historicusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:04 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Uhm... Hij is niet mijn hoogleraar of iets dergelijks. Hij is slechts een historicus die nu aan zijn proefschrift werkt, en daarnaast op een andere universiteit werkcolleges geeft.
Niet zo bijzonder... Maar goed, wij zullen het nooit weten...![]()
![]()
Soms houd ik van fluisteren.
?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:18 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ah slechts een historicus
niet zo bijzonder
geen hoogleraar
stelt dus eigenlijk niets voor?
Je kan dan zoveel meer kanten op hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:18 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Schizofrenie maakt het leven diverser/mooier...
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan dan zoveel meer kanten op hè
quote:
alleen de minderjarige relaties volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Leerling - Leraar relaties mogen toch heul niet Nederland?
Daar vergis je je dus in. Iemand met een 1ste graad bevoegdheid zou, als hij/zij goed zijn best doet, op zijn/haar 22~23ste mogen les geven aan vwo 5 leerlingen. Als daar iemand een keer is blijven zitten, is diegene 18.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alleen de minderjarige relaties volgens mij
sublimatie, maar goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik heb geen algemene vraag. Ik wilde slechts mijn onkunde in een klacht verwoorden. Soort van reflectie...
Excuus: Moe... niet meer helder kunnen denken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef behangplakker het volgende:
Wat heeft die reis naar Maastricht ermee te maken?
Zo Freud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:04 schreef kebabkever het volgende:
Je komt een beetje depressed over, verder alles goed in het leven?
Ik ben hem al vergeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef zarGon het volgende:
Elke nacht rondjes fietsen voor de nachtwinkel.
Hulde voor Uw Analyse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:32 schreef msnk het volgende:
Conclusie; TS is niet lekker, is plat en we willen geen pix!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |