Hij had toch al een keer een week voor een tubgirlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, wanneer ga jij voor de ban?
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef supertard het volgende:
ja ik zit niet de hele dag met mn hoofd bij fok
was met ander account, ik heb miljoenen klonen namelijk, dit is er eentje vanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij had toch al een keer een week voor een tubgirl
Mja, er zijn maar 3 echte users, de rest zijn klonen..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:09 schreef supertard het volgende:
[..]
was met ander account, ik heb miljoenen klonen namelijk, dit is er eentje van
Stoer manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:09 schreef supertard het volgende:
[..]
dat is echt soms een kutgevoel als dat er zo uitvliegt!!11einsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Had ik 2 weken geleden wel, mijn poep vloog er nog nooit zo makkelijk uit als ik op de wc zat
Dit weer een andere..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:09 schreef supertard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef jordeeeh het volgende:
Supertard zou je dit topic willen verlaten?
neehoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat is echt soms een kutgevoel als dat er zo uitvliegt!!11eins
Ik deel je mening.quote:
Nouja, ik heb ervoor een kutgevoel. Als het er dan uit is vind ik het zo'n fijn gevoel van opluchtingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toen heb je het glazuur van de pot gebrand?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
nope sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef jordeeeh het volgende:
Supertard zou je dit topic willen verlaten?
humor heequote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:11 schreef supertard het volgende:
[..]
ja
(lache joh, op jezelf reageren)
welquote:
Ik kijk gewoon op internet als ik muziek wil luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deel je mening.
Maar er is niet echt een aanbod van kwaliteits tv nu.
Zou je dan willen kappen met maken van zulke kut posts?quote:
nee kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deel je mening.
Maar er is niet echt een aanbod van kwaliteits tv nu.
ook, maar soms toch van,nee niet fijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ervoor een kutgevoel. Als het er dan uit is vind ik het zo'n fijn gevoel van opluchting
even denkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef supertard het volgende:
maar jullie begonnen trouwens al over mij voordat ik het topic opende, HOE DURVEN JULLIE
Ik zet je op ignore.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef supertard het volgende:
maar jullie begonnen trouwens al over mij voordat ik het topic opende, HOE DURVEN JULLIE
gewoon omdat je een kneuzige kankeruser bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef supertard het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik faal in tellen.
Soms heb ik dat wel ja, maar dan komt niet alles eruit en dan moet ik na 10 minuten weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ook, maar soms toch van,nee niet fijn
Dat dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
gewoon omdat je een kneuzige kankeruser bent
dankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
gewoon omdat je een kneuzige kankeruser bent
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |