supertard, volgens mij staat er een fout in zijn username en moet het superretard zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:30 schreef reetveter het volgende:
Sommige UI's moeten gewoon uit de OP, zoals die van supertard.
sukkel,dat was de grapquote:
Juup, ik ga dus echt de KPD niet inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
supertard, volgens mij staat er een fout in zijn username en moet het superretard zijn.
Het is wel eens meer geweest ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef elfzesendertig het volgende:
Had iedereen vandaag ineens een leven of zo?
Voor mijn ban jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel eens meer geweest ja.
Dacht ik al jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wow, ik zie het nu zelf pasDat zei ik dus al. Mijn hand gaat nog steeds automatisch naar de italic knop
saaierdquote:
Dat snap ik ook niet. Limburg is mooi, kan er lekker eten, hebben een kutaccent maar verder is het goed te doen daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:32 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou iemand een klaagtopic openen over Limburg!!
Ik lees automatisch al superretardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
supertard, volgens mij staat er een fout in zijn username en moet het superretard zijn.
Jouw keusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juup, ik ga dus echt de KPD niet in
tard = retard.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees automatisch al superretard
Mag je daar wel in dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juup, ik ga dus echt de KPD niet in
Ik snap het wel. Want omdat derhalve desalniettemin Limburg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Limburg is mooi, kan er lekker eten, hebben een kutaccent maar verder is het goed te doen daar
Of superretarded...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |