Is die serie zo populair geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:02 schreef TheThirdMark het volgende:
''Mad about You'' is dus echt wel even een geniale serie
Zij was trouwens de eerste actrice in series die $1.000.000 toucheerde per aflevering. Ver voordat de Friends Cast dat deed.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Is die serie zo populair geweest?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De serie heeft 7 seizoenen gelopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat de sympathieke types veel mensen aantrekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:07 schreef Chillah.Bee het volgende:
Mm ik snap niet waarom eigenlijk. Ik vind die serie totaal niet origineel of opvallend ofzo. Friends vind ik ook niet echt leuk, maar daar kan ik de populairiteit nog van begrijpen...
er was toen nog niet zoveel hè. als je 2 keer per week een leuke comedyserie op tv had was het veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:07 schreef Chillah.Bee het volgende:
Mm ik snap niet waarom eigenlijk. Ik vind die serie totaal niet origineel of opvallend ofzo. Friends vind ik ook niet echt leuk, maar daar kan ik de populairiteit nog van begrijpen...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
Comedy Central: Ziggeau, verlos ons uit ons lijden en stop alsjeblieft snel met dit wangedrocht van een zender!
Ja. Doe dan WDR of Frankrijk 3. Dát zijn pas zinnige zenders natuurlijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |