is ook niet errug......quote:
pindakaas is ook goed,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nutella is op! Pindakaas dan goed?
Maareh Dementor, hoe ziet ze eruit
wie?quote:
quote:
Was dat een kloon van jou?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goed zo Manu! Hoe ist met Leanne ?
grappig nummertjequote:
Jongerensitequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
Ja dat lijkt me handig op een forum in een topic dat vrijwel de hele dag hoog in de AT staat op de grootste jongerensite van Nederland.
Met als klap op de vuurpijl een gevuld fotoboek.
Toch is het zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jongerensite*Kijkt om zich heen*
o heb ik gemist .........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goed zo Manu! Hoe ist met Leanne ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kijkt met je mee........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi is dat he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijkt met je mee........
![]()
ja ik zie een paar pubertjes die zitten stoer te doen in hun kamertje en posten nu bij onzin en klaagbaak
No way! Hoe ziet ze er uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:13 schreef Dementor het volgende:
Mooi ik ben even verlost van de aim.
Denk dat ik toch wel een stuk jonger was, wist alleen toen nog niet dat het verliefdheid wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
grappig nummertje![]()
ik was 12 ofzo toen ik voor het eerst verliefd was........
op een jongetje in de zesde klas van de basisschool
Vincent![]()
en hij had een beugeltje
Gelukkig zitten wij in de kwalitatief betere hoek van Fok!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijkt met je mee........
![]()
ja ik zie een paar pubertjes die zitten stoer te doen in hun kamertje en posten nu bij onzin en klaagbaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |