Oh jij bent zo eerlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet ik effe mijn gironummer Pmmen of niet?
zoniet hou op over dat kutgeld dan, volgens mij zit het je alleen maar in de weg.......
![]()
zo is dat eerlijk
of is dat eerlijk
Nee, na 2 MOET je bellen hoor! Zo werkt dat hierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik nam aan: tien keer meelurken op de uitzending van Peter.
Heb er nu 2 gehad
(waarvan 1 genoemd in praatje MrD)
Maar dus nog 8 te gaan.
Nog ff soort van anonimiteit,
Maar ik ben wel een potentiele beller, dat klopt
Joh, ik had de eerste uitzending niet eens meegekregenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik nam aan: tien keer meelurken op de uitzending van Peter.
Heb er nu 2 gehad
(waarvan 1 genoemd in praatje MrD)
Maar dus nog 8 te gaan.
Nog ff soort van anonimiteit,
Maar ik ben wel een potentiele beller, dat klopt
Gewoon even inbreken als ik met LS praat, ben ik er ook vanafquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
En ik moet natuurlijk nog de buurvrouw van LS live op de radio bezwangeren.
Maar het mag niet van Noekje.
OMG!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Coos, jij ziet er nog best aardig uit![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm, niet verkeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF! Wie ben ik dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Joh, ik had de eerste uitzending niet eens meegekregen
tweede uitzending ''bind'' gebeld.........
anonimiteit![]()
iedereen heeft allang alles van je uitgezocht
Ook nu wordt ik heel nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ben ik er ook wel weer geil genoeg voor, dus wie weet!
Dat was ik niet eiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:54 schreef Dementor het volgende:
HB is even bezig, geef haar een seconde of 15.
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat was ik niet ei![]()
Dat was de andere partij van het feestje (naja.. feestje... t was meer zijn feestje steeds)
Denk je?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij gaat het toch nog gezellig worden![]()
zomaar een gevoel hoor
Lekker hè?? Maar ik heb er nu een geitenwollen sok omheen. O wat koud hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |