In MUZ bestaat het grootste deel van de bezoekers toch uit metal en rockliefhebbers en word gewoon nogal snel iets 'commercieel' gevonden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
In [MUZ] zitten genoeg mensen die verder komen dan stoer doen met hun toetsenbord hoor. Hier in KLB hoef je het inderdaad niet te proberen
.
volgens mij ben jij professioneel vooroordeel-poster, of wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
In MUZ bestaat het grootste deel van de bezoekers toch uit metal en rockliefhebbers en word gewoon nogal snel iets 'commercieel' gevonden.
Niets vooroordeel, neem zelf eens een kijkje zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:18 schreef PP. het volgende:
[..]
volgens mij ben jij professioneel vooroordeel-poster, of wat?
Muse is dan ook jankmuziekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef Dennehy het volgende:
TS houdt niet van Alternatieve Rock? Dus dat betekent dat hij niet van Muse houdt. Godverredomme, godverredomme. Godver. Kankerzooi. Daar gaat m'n dag.![]()
![]()
Ja, dat doen jullie nooit he, met je "artiest x is commercieel dus het is kutquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef Emimich het volgende:
Wat moet de wereld toch zo fijn en overzichtelijk zijn als je alles in hokjes stopt!
Hahaha, prachtig hoe je mijn opmerking weer bevestigt!quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:01 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja, dat doen jullie nooit he, met je "artiest x is commercieel dus het is kut", 'computermuziek is geen muziek" en "klote negermuziek"?
En nu ga ik pitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gemiddelde fokker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig hoe je mijn opmerking weer bevestigt!![]()
Wie is 'jullie'?
Promo was vrijdagnacht al. En ik weet niet wat jij carnavalszooi noemt maar Promo is juist degene die altijd vernieuwend bezig is geweest binnen de hardcore-scene..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:08 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Promo komt, naast wat carnavalzooi heeft die kerel ook zeer degelijke hardcore gemaakt. Dus ook harddanceliefhebbers als jij komen aan hun trekken.
Trouwens, waarom ga je niet gewoon wat pro-dance topics openen in MUZ ipv rock te bashen in KLB?
Ik bevestigde ook duidelijk dat Promo heel wat goeds heeft gedaan voor de hardcorescene. Maar als ik zo op youtube rondneus zie ik helaas ook wat carnavalzooi op zijn naam. Al betwijfel ik of dat ook echt van hem is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Promo was vrijdagnacht al. En ik weet niet wat jij carnavalszooi noemt maar Promo is juist degene die altijd vernieuwend bezig is geweest binnen de hardcore-scene..
En bovendien een top-dj.
promo is tofquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Promo was vrijdagnacht al. En ik weet niet wat jij carnavalszooi noemt maar Promo is juist degene die altijd vernieuwend bezig is geweest binnen de hardcore-scene..
En bovendien een top-dj.
Op Lowlands wordt ook gebruikt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:28 schreef JDude het volgende:
Daar is'ie weer
Zeventig bonnen voor drugsbezit op dance festival
Uitgegeven: 17 augustus 2008 16:01
HILVARENBEEK - De politie heeft tijdens dance festival Decibel Outdoor in Hilvarenbeek 73 bezoekers aangehouden. Drie van hen worden verdacht van openlijke geweldpleging en mishandeling, de 70 andere festivalbezoekers hadden allen drugs bij zich.
De politie meldde zondag dat onder meer xtc, speed, cocaïne en weed zijn aangetroffen en in beslag genomen.
De bezitters van de drugs kregen een boete. Het festival is volgens de politie goed verlopen.
(c) ANP
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:28 schreef JDude het volgende:
Daar is'ie weer
Zeventig bonnen voor drugsbezit op dance festival
Uitgegeven: 17 augustus 2008 16:01
HILVARENBEEK - De politie heeft tijdens dance festival Decibel Outdoor in Hilvarenbeek 73 bezoekers aangehouden. Drie van hen worden verdacht van openlijke geweldpleging en mishandeling, de 70 andere festivalbezoekers hadden allen drugs bij zich.
De politie meldde zondag dat onder meer xtc, speed, cocaïne en weed zijn aangetroffen en in beslag genomen.
De bezitters van de drugs kregen een boete. Het festival is volgens de politie goed verlopen.
(c) ANP
Appels/perenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef fathank het volgende:
Boeiend, Decibel was toch 10 keer beter
Ik ben toch geen fruitboerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |