Whehe standaard excuusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:37 schreef HPayne het volgende:
[..]
Onzin... Genoeg vrouwen op lowlands. Misschien niet van die inhoudsloze breezersletjes nee.
Die muziek wordt niet op 538 gedraaid omdat het teveel rock is, dus dan is het bijna per definitie alternatiefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Laat maar, ik krijg het je niet eens uitgelegd.
Niet direct, toen b.v. Korn een hit had enkele jaren terug werd dat ook veel op 538 gedraait, net als System of a Down, en dat is nog wel wat harder werk dan een gemiddeld rockbandje op LLquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef HPayne het volgende:
[..]
Die muziek wordt niet op 538 gedraaid omdat het teveel rock is, dus dan is het bijna per definitie alternatief
Die paardenbek rechtsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:37 schreef Bonzai. het volgende:
Dan nemen we maar eens de proef op de som:
Lowlands:
[ afbeelding ]
Met dat gele shirtje en die zonnebril op d'r hoofdquote:Dance Parade:
[ afbeelding ]
Dat is een kerel! Homoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Die paardenbek rechts![]()
[..]
Met dat gele shirtje en die zonnebril op d'r hoofd
Dat zijn echt uitzonderingen, en tegenwoordig wordt alles wat een beetje rock is zowat geband.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Niet direct, toen b.v. Korn een hit had enkele jaren terug werd dat ook veel op 538 gedraait, net als System of a Down, en dat is nog wel wat harder werk dan een gemiddeld rockbandje op LL
Ik vind het wel meevallen, al luister ik niet zoveel 538.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef HPayne het volgende:
[..]
Dat zijn echt uitzonderingen, en tegenwoordig wordt alles wat een beetje rock is zowat geband.
Die meid op de foto is te onduidenlijk om direct te zeggen mooi of niet, of je moet al wanhopig zijn en alles pakken...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Dat jij nou eerst naar die kerel kijkt ipv naar die meid rechts![]()
De Dance Parade heeft wel wat weg van het Zomercarnaval jaquote:
jaquote:
TS is LL-wannabee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Chillah.Bee het volgende:
Aangezien al het LL-tuig hier zit; hoe laat is N.E.R.D. en wordt dat nog ergens uitgezonden?
Teveel om op te noemen. We maken er wel wat van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
jain onze polo's met blousje erover
![]()
welke optredens wil jij zien?![]()
Hehe nee, in de OP zei ik geloof ik al dat er ook nog wel een paar leuke artiesten rondlopen hoor.quote:
Er wordt veel uitgezonden op 3voor12, maar dat is op TV alleen te zien als je digitale TV hebt en anders wel via internet, denk ik. Nederland 3 heeft elke avond een uurtje of anderhalf, maar ik weet niet wat die precies laten zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Chillah.Bee het volgende:
Aangezien al het LL-tuig hier zit; hoe laat is N.E.R.D. en wordt dat nog ergens uitgezonden?
Hiphopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik heb kennissen die er heen gaan (en die voldoen allemaal aan die genoemde punten), volg het al jaren (helaas gedwongen) een beetje via 3FM, krijg op het journaal/TV/internet genoeg beelden mee (af en toe is er wel goede hiphop/dance, dat kijk ik dan wel) en half Fok vindt het geweldig![]()
De OP behoeft weinig toevoeging meer. Eens met TS.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
1. De bezoekers zijn meestal zo lelijk.
2. De bezoekers zien eruit als zwervers/werkschuw tuig.
3. Een groot deel van de muziek is alternatieve rock.
4. Alternatieve rock is kut.
5. De vrouwen die er rond lopen zijn nauwelijks vrouwen te noemen vaak.
6. Giel Beelen en 3FM lullen over niets anders
Wist je dat N*E*R*D ook onder alternative rock valtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Chillah.Bee het volgende:
Rockquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
HiphopGangster dat je bent. Zeker liever met je bitches aan 't pimpzen in der clubbz, chillah?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |