Nee jongen, dat gaat niet lukken hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:02 schreef Error_Jaap het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de-smiley hebt gezien, niet?
Ja iedereen die niet van LL houdt, luistert Gregor Salto?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:03 schreef Happel het volgende:
Och god, mister Gregor Salto is er weer.
En soortgelijke troep.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja iedereen die niet van LL houdt, luistert Gregor Salto?
Is het vrijdag lekker rustig op 't werk als die hippies bij elkaar zitten in de modderquote:
Als ik op TV een gemiddeld dancefeest (al is het niet echt mijn muziek) zie, en daarna Lowlands, dan zie je idd een wereld van verschilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:10 schreef Error_Jaap het volgende:
[..]
Is het vrijdag lekker rustig op 't werk als die hippies bij elkaar zitten in de modderPrima hoor, en ik doe zeker mee als ik er weer mag werken (want dat was een leuke ervaring) maar mij zie je wel op dancefestivals.
Sven Väth.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:10 schreef Error_Jaap het volgende:
[..]
Is het vrijdag lekker rustig op 't werk als die hippies bij elkaar zitten in de modderPrima hoor, en ik doe zeker mee als ik er weer mag werken (want dat was een leuke ervaring) maar mij zie je wel op dancefestivals.
Duidelijk nooit op Lowlands geweest, of loop je gewoon 10 jaar achter?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ok nu een OP met iets meer onderbouwing, voor zover dat in KLB voorkomt![]()
Over het festival Lowlands heb ik een aantal klachten:
1. De bezoekers zijn meestal zo lelijk.
2. De bezoekers zien eruit als zwervers/werkschuw tuig.
3. Een groot deel van de muziek is alternatieve rock.
4. Alternatieve rock is kut.
5. De vrouwen die er rond lopen zijn nauwelijks vrouwen te noemen vaak.
6. Giel Beelen en 3FM lullen over niets anders
Zo goed Juup?
Met wat voor figuren ga jij om zeg? Ik vind het behoorlijk aanstootgevend!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat een crap.
Het barst van de heerlijke jonge chickies op LL man, en die hebben ook nog eens iets meer te melden dan "muh nieuwuh prada schoenuh, pilluh en trens!"
Vooroordelen zijn cool.
Beetje standaard reactie van een Lowlands-ganger dit. Ze denken vaak dat zij normaal zijn en dat wie niet van the editors houdt direct een mooiboy/breezersletje isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Duidelijk nooit op Lowlands geweest, of loop je gewoon 10 jaar achter?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat een crap.
Het barst van de heerlijke jonge chickies op LL man, en die hebben ook nog eens iets meer te melden dan "muh nieuwuh prada schoenuh, pilluh en trens!"
Vooroordelen zijn cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |