Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Roken en blowen meurt gewoonweg, dus dat snap ik iig .quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel was ook altijd anti-roken/blowen/piercings/tattoo's.
Wow!! dit had ik niet van je verwacht hoor! Nicequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Belsezar het volgende:
* Belsezar swingt de pan uit met Cuegirllie
Ik was in het begin wat sceptisch maar hij doet het erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze spelen verrassend goed vanavond moet ik zeggen, kan me niet voorstellen dat ze het de tweede helft volhouden. Al hebben ze wel een coach die ongetwijfeld boordevol revanchegevoelens jegens het Engelse voetbal zit, hopelijk kan hij ze oppeppen voor de tweede helft.
CLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voorronde CL!!!
Ik snap het ook wel hoor. Ik rook/blow ook niet. Maar hij was wel extreem tegen. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Doe het zelf alleen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Roken en blowen meurt gewoonweg, dus dat snap ik iig .
Heerlijk belangeloosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je hebt er zelf ook niet bijzonder veel aan eigenlijk.
Wat ben ik toch belangeloos ingesteld soms.
Gooien we erin!quote:
In eindhoven gewoond en braziliaan he, kan niet andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef knep het volgende:
[..]
Daarvoor ook al. Maar je hebt punten gescoord
.
Ik wil wel even een voorronde doen met CL.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voorronde CL!!!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ben niet anti, vind het voor mezelf nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel was ook altijd anti-roken/blowen/piercings/tattoo's.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Reet-geweien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef knep het volgende:
Ben trouwens wel anti reet-geweien en roken.
Nou ja, op basis van 1 wedstrijd kun je natuurlijk nog niet veel zeggen, maar het staat in ieder geval goed en je kunt eigenlijk niet verwachten dat ze Arsenal uitschakelen. Die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat het komend weekeinde eindelijk wat wordt tussen jou en CL.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was in het begin wat sceptisch maar hij doet het erg goed.
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te ergquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor. Ik rook/blow ook niet. Maar hij was wel extreem tegen. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Doe het zelf alleen niet.
Kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat het komend weekeinde eindelijk wat wordt tussen jou en CL.
Maar natuurlijk, als het maar fatsoenlijke muziek is kan ik erg goed dansen zelfsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wow!! dit had ik niet van je verwacht hoor! Nice
Nooit van gehoord? Die lelijke tattoos boven de aars.quote:
zo'n gewei is wel erg ja (en rokenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef knep het volgende:
[..]
Ben niet anti, vind het voor mezelf niets.
Ben trouwens wel anti reet-geweien en roken.
Same here, iemand die alleen op feestjes/in de kroeg (terras dus) rookt maakt me dan niet zoveel uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te erg
Mijn ex rookte. Kon me eigenlijk weinig boeien. 90% van mijn vrienden roken, ben het gewend...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |