Laat maar komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:41 schreef ondeugend het volgende:
Laat me raden, je zit al uren op een topic te broeden en ergens las je een opmerking over vrouwen met rood haar ( ik las hem ook ) en je dacht; Dat is het !!!!
Nieuwsflits !
Slot
Ow ja, ik heb rood haar
Brede schoudersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef DeathProof het volgende:
Vond deze wel iets hebben
[ afbeelding ]
/carequote:
Voor de meeste fokkers is dat al de leeftijdsgrensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef santax het volgende:
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar dat zoiets na een jaar of 16 gewoon wel goed neukbaar is
Geloof me, daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor de meeste fokkers is dat al de leeftijdsgrens
Die moeten ze eens gaan uit proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef gers het volgende:
meisjes met rode haren![]()
![]()
die kunnen kussen dat is niet mis
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef de_kudt het volgende:
weet nie of dit van zichzelf rood is maar geyl is het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is het Godverdomme zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef de_kudt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ook rood haar....
*moet lachen om kleurencombi*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef de_kudt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
bij zo iemand is dat van volstrekt ondergeschikt belangquote:
Rood haar is mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef leonpwner1 het volgende:
GATVER wat zijn redheads toch afschuwelijk lelijk, dat mensen daar op kunnen geilen
Wortelhaar
dat dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Rood haar is mooi.![]()
En sproeten maken het nog toffer.
bedoelde rood haar is mooi en sproeten nog beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben blond zonder sproeten.
die laatste picquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Het_hupt het volgende:
hopen dat ze het doen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heeft echt van die lekkere puntersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
die laatste ziet er juist uit alsof haar tieten zonder bh tot d'r navel zouden reiken
Ik ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:22 schreef gers het volgende:
[..]
bedoelde rood haar is mooi en sproeten nog beter
ik had het vooral over de leuke snoetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
die laatste ziet er juist uit alsof haar tieten zonder bh tot d'r navel zouden reiken
OMG YOU GOT CANCER IN TEH SKINquote:
Okok, ik geef me gewonnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef zagevent het volgende:
Erika van Tielen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ging mn bier.... en mn laptopquote:
Hij lijkt zo wel op sylvester stallonequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ook rood haar....
hehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef supertard het volgende:
This disease is called Ginger Vitus