Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Stroekie het volgende:
goh wat lief, een sms van m'n lief dat hij me mist op Lowlands
ja het is wel opletten hierzo, voor je het weet heb je het weer gemist, of is het alweer overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!
en wie heeft er daar de meeste gokkende bejaarden kunnen tellen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:11 schreef Manias het volgende:
vivaaaaa las vegassss![]()
![]()
(en nederland is dan maar saai)
Dus Les Grandes Expectations kan trots op je zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug uit Parijs, en heb een liefde ontwikkeld voor Franse mannen/jongens.
Altijd. Ik ben een trotsopwekker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Les Grandes Expectations kan trots op je zijn?
Daar ben ik niet echt heel actief geweest. 5 daagjes was precies genoeg voor de toeristische dingen en 's avonds op de trappen van de Sacre Coeur (serieus om de hoek van ons hotelletje) mensen te kijken onder het genot van live straatartiesten en drankjes.quote:je bent gevallen voor de charme van Le Marais?
Ik wil ook eens naar Parijs met mn vriend, maar denk je dat een weekend (of lang weekend) ook voldoende is om de leuke dingen te bekijken? Misschien dat het toch eerst Londen wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd. Ik ben een trotsopwekker.
[..]
Daar ben ik niet echt heel actief geweest. 5 daagjes was precies genoeg voor de toeristische dingen en 's avonds op de trappen van de Sacre Coeur (serieus om de hoek van ons hotelletje) mensen te kijken onder het genot van live straatartiesten en drankjes.
Hoe verassendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:10 schreef Vlarp het volgende:
Cairon.. doe geen moeite, straks bezeer je je nog
Ik ga misschien naar de Lollipop
Was gisteren niet de grote dag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd he?
Vandaat ziet ze toch Sarah?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was gisteren niet de grote dag?
Ik had het fout ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:20 schreef Stroekie het volgende:
Vandaat ziet ze toch Sarah?
ik wed dat ze gisteren al meer felicitaties in ontvangst heeft genomen, dus niks om je voor te schamenquote:
jaquote:
nou, ik heb daar nog nooit zoveel ZWAAR dikke mensen gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie heeft er daar de meeste gokkende bejaarden kunnen tellen ?
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat gewordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Stroekie het volgende:
goh wat lief, een sms van m'n lief dat hij me mist op Lowlands
regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat geworden
Kun je even een sms sturen met Bonito amo-te
en nog juicy storiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug uit Parijs, en heb een liefde ontwikkeld voor Franse mannen/jongens.
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is weg
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van jequote:
rekening voor P.A. werk komt 30e welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank jeen hadden ze niemand om zich aan op te warmen
en f... ik kan mijn telefoonoplader nergens vinden![]()
dank je zie pmquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |