daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Geert Hoes nu weer vrij dan?
kan dat drama ook een beetje gestructureerd en op volgorde, want ik kan natuurlijk niet overal tegelijk op frontrow present zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent single he? Join the drama!
Wel sletten, geen flat
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheen
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Houden jullie 21 september en/of 4 oktober vrij?
Euhm... dan moet ik denk ik niet namens IKEA bellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?
week 38 en 40...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelen
vanaf vandaag 1 maandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben een open relatie. Vooral op de 30ste.
quote:
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd beenquote:
dat is toch hartstikke oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Ja ja het was 01:00 is dat ook goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hup vanavond gewoon voor 23.00 uur in bed jij om de slaap in te halen
Ik log nooit uit ik ben luiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jokkebrok, je popetje is nog blauw als teken dat je ingelogd zit
Toch wel want een kwartier later was poppetje wel grijs/grauw en niet verlichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ja het was 01:00 is dat ook goed![]()
[..]
Ik log nooit uit ik ben lui
Goedemorgen trouwens![]()
Je weet dat je een leuk koppie hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was en jij ook niet zou je me daarvoor afwijzenIk ben best wel lief
denk dat jij het ook wel weet
en zo klef zijn we niet eens irl
Is toch zoquote:
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd been
Wat is er met jou aan de hand???
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik van
en we houden ook van jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
go sit on it!quote:
You can all just I don't know... pretend you're interesting people who have something worth saying.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |