quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Malahide het volgende:
Ik schreeuwde zo hard dat mijn kat van de televisie flikkerde (ze lag erop te pitten).
Dat is in de halve finale niet meer zo, volgens de commentator.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:16 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is ook dat het een Europese categorie is volgens mij... dus Grol kent al die tegenstanders al
Klopt. De Europeanen maken de dienst uit in deze klasse op Correa na. Alleen de Koreaan Jang onderaan het schema kan ik niet inschatten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:16 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is ook dat het een Europese categorie is volgens mij... dus Grol kent al die tegenstanders al
Die twee die nu bezig zijn zijn ook gewoon aanwezig op EK's volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is in de halve finale niet meer zo, volgens de commentator.
Oké, maar dan heeft Grol iig nog nooit tegen ze gejudood.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die twee die nu bezig zijn zijn ook gewoon aanwezig op EK's volgens mij
Uhhh wat wil je precies weten? Hij tilde de Pool na 39 sec. gewoon simpel op en legde hem op zijn rug. Gigantisch indrukwekkend.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:17 schreef jde_kok het volgende:
Ff naar de wc en gemist. Hoe ging die pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |