Gelul. Als je zo denkt over sportmensen vraag ik mij af met wat voor blik jij naar sport kijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef toma het volgende:
ik hoop dat Dennis niet eens iets wint. Hij hoort niet eens op de OS.
Grim Vuijsters hoort morgen op de mat te staan en dat weet Dennis ook. Het is werkelijk van de zotte dat vd Geest naar de spelen mag, heb sindsdien geen grammetje respect voor hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelul. Als je zo denkt over sportmensen vraag ik mij af met wat voor blik jij naar sport kijkt.
Dennis is aangewezen en dus hoop ik dat ie gewoon goed presteert, zoals ik dat ook anderen gun.
Dat is niet zijn beslissing, maar die van de Judobond en de rechter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef toma het volgende:
Grim Vuijsters hoort morgen op de mat te staan en dat weet Dennis ook. Het is werkelijk van de zotte dat vd Geest naar de spelen mag, heb sindsdien geen grammetje respect voor hem.
Kom op hé. Dat is toch niet zijn schuld, dan moet je boos worden op de judobond ofzoiets dergelijks.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef toma het volgende:
[..]
Grim Vuijsters hoort morgen op de mat te staan en dat weet Dennis ook. Het is werkelijk van de zotte dat vd Geest naar de spelen mag, heb sindsdien geen grammetje respect voor hem.
Eens, maar daar kan vd Geest niets aan doen. De bond heeft een uitermate rare beslissing genomen door vd Geest die plek te geven terwijl er nog maanden te gaan waren om prestaties neer te zetten. Natuurlijk pakt Geest die aan. Blijkbaar is die beslissing ook nog eens heel slecht gecommuniceerd. Dus is het begrijpelijk dat Vuijsters protesteert, want het is ook wat scheef, maar vanuit Geest's oogpunt staat hij er gewoon terecht! Jammer voor Vuijsters dat de bond te snel koos voor 'ervaring.'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef toma het volgende:
[..]
De conimex spotjes waren al opgenomen tussen het dj-en door dus vd G moest welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef toma het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |