abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:06:28 #26
67205 Colplay
How you doin??
pi_60799289
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:04 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens Grol goud laten winnen, daarna zien we het wel met v.d. Geest.
Dat is nu even het belangrijkste ja.

Hij heeft alleen een lastige loting hoorde ik, maar als hij al zijn partijen wint geef ik hem wel een goede kans op een gouden medaille.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60799300
Joh.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60799385
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Van der Geest
Van der Geest is zeker een goede judoka geen twijfel over mogelijk.
Zijn manier van leven de afgelopen jaren, waarin hij dus ook geniet van het leven, zorgt ervoor dat een groot aantal mensen een negatieve indruk van hem krijgen. Men krijgt het gevoel dat hij zich niet volledig inzet voor de sport.

Van mij mag hij doen en laten wat hij wil en moet je hem alleen maar beoordelen op de prestaties op de tatami. Nog maar even afwachten dus wat hij gaat presteren, en tot die tijd geef ik hem zeker het voordeel van de twijfel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60799393
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef TheArt het volgende:
Laat het hier eerst eens over Henk Grol gaan

Hij zit als topfavoriet wel in een loodzwaar gedeelte van het schema. In de eerste ronde de Braziliaanse wereldkampioen Correa (nummer 6 van de wereld) en in ronde 2 waarschijnlijk de Israëliër Zeevi (de nummer 2 van de wereld) en daarna zeer waarschijnlijk de Pool Matyjaszek (de nummer 5 van de wereld) in de kwartfinale. Als hij dit deel van het schema door is en dus de halve finales heeft bereikt, zit goud er echt in.
Die anderen zijn allemaal wereldkampioen en hoog op de wereldranglijst ... misschien een domme vraag maar waarom is Henk Grol dan topfavoriet?

Okey, hij staat eerste op de wereldranglijst, maar hij is debutant en judoot ook nog niet zo lang in deze klasse als ik het goed heb ... Is het niet realistischer om hem een van de kanshebbers te noemen?

Hup Henkie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_60799523
Grol is kanshebber, maar heeft een rotloting.
pi_60799564
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Die anderen zijn allemaal wereldkampioen en hoog op de wereldranglijst ... misschien een domme vraag maar waarom is Henk Grol dan topfavoriet?

Okey, hij staat eerste op de wereldranglijst, maar hij is debutant en judoot ook nog niet zo lang in deze klasse als ik het goed heb ... Is het niet realistischer om hem een van de kanshebbers te noemen?

Hup Henkie
Omdat hij dit seizoen zeer overtuigend was op de worldcups en met enorm machtsvertoon het EK heeft gewonnen zijn de verwachtingen nogal hoog geworden en wordt hij als dé belangrijkste kanshebber gezien voor het goud in de -100kg door mensen uit de (internationale) judowereld.
Al die mannen die wereldkampioen zijn geweest en ook hoog op de ranglijst staan zijn heeft Grol al alle hoeken van de mat laten zien dit seizoen. Maar ja, de Spelen blijven de Spelen dus hoe hij met de druk omgaat en of hij het ook kan waarmaken is even afwachten.
pi_60799649
Grol heeft een kutloting, maar dat denken die mannen waartegen hij moet ook... Kan gewoon alle kanten op, als hij maar lekker in de wedstrijd komt...
pi_60800019
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Colplay het volgende:

[..]

Hij heeft alleen een lastige loting hoorde ik, maar als hij al zijn partijen wint geef ik hem wel een goede kans op een gouden medaille.
pi_60800203
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Colplay het volgende:
pi_60801207
Nu wordt het idd wel tijd voor een gouden judo medaille.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:39:05 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_60801281
Die Uilenhoed, heeft die nog wat kansen op een medaille?
pi_60801346
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Blik het volgende:
Ze is derde van de wereld, dus dan heb je ook op de OS kansen op een medaille
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:44:34 #38
67205 Colplay
How you doin??
pi_60801423
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Blik het volgende:
Won vorig jaar brons op het WK ondanks dat ze op dat moment een knieblessure had. Dus er zijn mogelijkheden want ze is nu fit.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60801762
Hup Grol! Zijn prestatie op het EK was in ieder geval indrukwekkend. 5X ippon als ik me niet vergis?
pi_60801971
5x ippon idd. Als ie morgen zo staat te gooien als op het EK heeft ie een goeie kans, man man wat was ie daar goed.
pi_60802033
Wat een nickname.

Nu net zijn schorsing bevestigd.
pi_60802350
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef JanJanJan het volgende:
Stel van der Geest wint goud.
Ben benieuwd naar alle reacties dan.
Dan zeg ik "prima gedaan! ik vind je een eikel, maar echt respect dat je ondanks dat je je kloteplaatjes draaide en me nasi probeerde aan te smeren toch deze fenomenale prestatie hebt geleverd".

Fatima Moreira de Melo kan ik ook niet uitstaan met haar mediageilheid. Voordeel van haar is dat ze in een ploeg zit.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:35:11 #43
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60804942
KOM OP GROL!!

je kan er niet vroeg genoeg bijzijn. Ik voel een gouden plak voor HENK. heerlijk hollands!!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60804998
Ik zou het wel stoer vinden als Dennis een goed resultaat haalt, gewoon omdat niemand het verwacht.
That's all folks!
pi_60805131
Ik hoop het ook! Ik laat me verrassen door hem en ik hoop dat ie de criticasters (waar ik er een van ben) de mond snoert...

En iemand met de oer-Hollandsche naam Henk Grol verdient gewoon goud!
pi_60805233
Ik hoop weer eens goud voor Nederland
pi_60805331
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als Dennis een goed resultaat haalt, gewoon omdat niemand het verwacht.
ik hoop dat Dennis niet eens iets wint. Hij hoort niet eens op de OS.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:50:45 #48
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60805538
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Van der Geest
Dennis staat straks gewoon in zijn vuistje te lachen als hij die gouden plak om zijn nek heeft hangen .

Check die grimas , jammer dat we de vuist niet zien

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:02:31 #49
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60808497
Dat komt omdat de rechtbank Grim Vuijsters genaaid heeft.

Benieuwd wat Cor als lulsmoes zal aanvoeren als zijn pupil niet oogst.
pi_60811701
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef toma het volgende:

[..]

ik hoop dat Dennis niet eens iets wint. Hij hoort niet eens op de OS.
Maar hij is er wel en dan moet hij het maar laten zien ook. Vind ik.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')