Dat is nu even het belangrijkste ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:04 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens Grol goud laten winnen, daarna zien we het wel met v.d. Geest.
Van der Geest is zeker een goede judoka geen twijfel over mogelijk.quote:
Die anderen zijn allemaal wereldkampioen en hoog op de wereldranglijst ... misschien een domme vraag maar waarom is Henk Grol dan topfavoriet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef TheArt het volgende:
Laat het hier eerst eens over Henk Grol gaan
Hij zit als topfavoriet wel in een loodzwaar gedeelte van het schema. In de eerste ronde de Braziliaanse wereldkampioen Correa (nummer 6 van de wereld) en in ronde 2 waarschijnlijk de Israëliër Zeevi (de nummer 2 van de wereld) en daarna zeer waarschijnlijk de Pool Matyjaszek (de nummer 5 van de wereld) in de kwartfinale. Als hij dit deel van het schema door is en dus de halve finales heeft bereikt, zit goud er echt in.
Omdat hij dit seizoen zeer overtuigend was op de worldcups en met enorm machtsvertoon het EK heeft gewonnen zijn de verwachtingen nogal hoog geworden en wordt hij als dé belangrijkste kanshebber gezien voor het goud in de -100kg door mensen uit de (internationale) judowereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die anderen zijn allemaal wereldkampioen en hoog op de wereldranglijst ... misschien een domme vraag maar waarom is Henk Grol dan topfavoriet?
Okey, hij staat eerste op de wereldranglijst, maar hij is debutant en judoot ook nog niet zo lang in deze klasse als ik het goed heb ... Is het niet realistischer om hem een van de kanshebbers te noemen?
Hup Henkie
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een lastige loting hoorde ik, maar als hij al zijn partijen wint geef ik hem wel een goede kans op een gouden medaille.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Colplay het volgende:
Hij heeft alleen een lastige loting hoorde ik, maar als hij al zijn partijen wint geef ik hem wel een goede kans op een gouden medaille.
Ze is derde van de wereld, dus dan heb je ook op de OS kansen op een medaillequote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Blik het volgende:
Die Uilenhoed, heeft die nog wat kansen op een medaille?
Won vorig jaar brons op het WK ondanks dat ze op dat moment een knieblessure had. Dus er zijn mogelijkheden want ze is nu fit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Blik het volgende:
Die Uilenhoed, heeft die nog wat kansen op een medaille?
Dan zeg ik "prima gedaan! ik vind je een eikel, maar echt respect dat je ondanks dat je je kloteplaatjes draaide en me nasi probeerde aan te smeren toch deze fenomenale prestatie hebt geleverd".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef JanJanJan het volgende:
Stel van der Geest wint goud.
Ben benieuwd naar alle reacties dan.
ik hoop dat Dennis niet eens iets wint. Hij hoort niet eens op de OS.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als Dennis een goed resultaat haalt, gewoon omdat niemand het verwacht.
Dennis staat straks gewoon in zijn vuistje te lachen als hij die gouden plak om zijn nek heeft hangenquote:
Maar hij is er wel en dan moet hij het maar laten zien ook. Vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat Dennis niet eens iets wint. Hij hoort niet eens op de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |