Dan ken jij Ome Dirk nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
die speelt geweldig, zou me verbazen als er niet een grote club inmiddels een faxje/telefoontje richting AZ heeft gedaan
haha, ik sprong op met een gilletje alsof het Nederlands elftal net de 1-2 scoorde tegen Rusland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen Dembele scoorde stond ik gelijk op
Die heeft geen fax/telefoon?quote:
Doet me aan Chivu en Van Bommel denkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:40 schreef Jasza het volgende:
Geniaal die Mirallas haha, die keeper wel een domme reactie natuurlijk, maar wat een actie van Mirallas om die bal vol in ze face te gooie haha.
Mooie actie, wel slecht gekeept btw.
Het is gewoon zo geniaal, altijd dat zeiken om die bal, wil je die bal:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doet me aan Chivu en Van Bommel denken![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:40 schreef TornadoDK het volgende:
Belgie![]()
het zou toch wat zijn als ze hun enige medaille met voetbal winnen
Geweldige actiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:40 schreef Jasza het volgende:
Geniaal die Mirallas haha, die keeper wel een domme reactie natuurlijk, maar wat een actie van Mirallas om die bal vol in ze face te gooie haha.
Mooie actie, wel slecht gekeept btw.
Die wissel van keeper duurde half uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog ff doorbijten!!!!
Mennnnn 5 minuten extra????
only in Chinaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog ff doorbijten!!!!
Mennnnn 5 minuten extra????
Mwaaaahh oke, maar 5 minuten....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Die wissel van keeper duurde half uur
Brazilie speelt al een heel toernooi erg hautain, ze willen hun best niet doen, ze zullen het wel beslissen met wat individuele flitsen. Verdienen eigenlijk niet meer dan de uitschakeling.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef Elvislives het volgende:
Is Kameroen - Brazilie al de hele tijd zo'n zaadpot? Wat een oportunistisch gebal
Er zijn daar al tien gele kaarten gevallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef Elvislives het volgende:
Is Kameroen - Brazilie al de hele tijd zo'n zaadpot? Wat een oportunistisch gebal
Dembele-Mirallas-Rossi-Rossi..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef The_Verve het volgende:
Wie hebben de eerste 4 doelpunten gemaakt trouwens? Ik schakelde pas bij 2-2 in.
Bedankt. NOS Teletekst is nog niet up to date.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |