als je daar van te voren geld op had gewed was je rijk geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef Crazy_maniac het volgende:
Woeeehoeeeww België nog eens in een halve finale, wie had gedacht. Nu moeten we alleen nog de Afrikaantjes naar huis bonjouren en we kunnen de Argentijnen of de Hollanders bekampenBelgië - Nederland zou echt een héél mooie match zijn! Ik supporter alvast voor jullie straks.
0-0quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel staat het daar dan?
Aangevuld met wat ervaren spelers en de jongere spelers die al naar huis zijn/er niet bij waren maken ze best een goede kans denk ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:02 schreef TLC het volgende:
Gefeliciteerd Belgie !! Goede prestatie van een uitstekende ploeg ; zet ze gelijk maar in voor de kwalificatie voor 2010
De kans dat de Belgen van Ivoorkust of Nigeria winnen is ook niet heel groot denk ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
als je daar van te voren geld op had gewed was je rijk geweest![]()
Maar het gaat helaas toch niet gebeuren er is een klein wonder nodig wil Nederland de finale halen.
Mwah, heb liever Brasil dan Kameroen, spel van Kameroen is helemaal niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef borisz het volgende:
He jammer.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Adelante het volgende:
Brasil, lalalalalalalalalaaaaaa
lalalalalalalalalalalalaaaaaa
lalalalalalalalalalalalaaaaaa
Brasil
Kent iemand een goeie huurmoordenaar om René Vandereycken uit te schakelen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:02 schreef TLC het volgende:
Gefeliciteerd Belgie !! Goede prestatie van een uitstekende ploeg ; zet ze gelijk maar in voor de kwalificatie voor 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |