quote:
Naakt, bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Deze?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Find the pedobear (15x):quote:
dat zijn meisjes van 11 en 12, ben je pedo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maar te weinig. Dat komt doordat het zo weinig op TV is. Behalve nu met de Olympische Spelen.
In Nederland is helaas voetbal de sport waar je gadverdamme mee doodgesmeten wordt.![]()
Klacht: kan er wat meer turnen op TV.
heb je haar bezig gezien vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
Fan !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
En vraag eens aan mij hoeveel ik daarom geef?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je haar bezig gezien vandaag?
zij heeft in haar eentje de gouden medaille aan China gegeven.
USA, net geweest. Zag er goed uit, haar oefening stukken minderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
America (toch? )quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
idemquote:
Op de 18e verjaardag, klokslag 12, FLOEP dubbel D.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |