Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Triptamine het volgende:
Turnmeisjes13 jaar, pronte tietjes
![]()
Pedobear approves
Niet als ze expres dun gehouden worden nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
Ik ben ook totaal niet aan het kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
Ik wordt ineens bang van mijn eigen OP.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef dgbw het volgende:
TS is een vieze pedofiel
*superfap*quote:
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...quote:
Misstique heeft gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef jpg97 het volgende:
Jullie kijken zeker het liefst naar : "net 5"
zal wel door die rekstokken komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is een kuttopic omdat die turnsters te jong zijn.
Ms. moet er andere content in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |