kom jij uit ysselsteyn bij venray?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geweldig topic!
Doe maar een slotje, dit is limburg topic #284
Pfffft. Wacht maar eens tot ik los kom..... Je lacht je sokken uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.
Omg , ajb niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pfffft. Wacht maar eens tot ik los kom..... Je lacht je sokken uit
Daarmede, kunnen we minstens 100 Limburgbashers, laten creperen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:15 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb honderd kogels, honderd geweren.
Da's niet de tekst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Daarmede, kunnen we minstens 100 Limburgbashers, laten creperen!
Oh nee he, dat had ik al uit mijn gedachten verbannenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's niet de tekst.
neger ik kom uit geleeeeeeen.
Ja, vlakbij Leunen dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kom jij uit ysselsteyn bij venray?
en als je een homie bent, ben ik aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh nee he, dat had ik al uit mijn gedachten verbannenEN IK GOOI MET 'N STEEHEEEN.
Dan zeg je: REMUNJ REPRESENT!quote:
een klassiekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's niet de tekst.
neger ik kom uit geleeeeeeen.
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Nikmans het volgende:
wie hier de leipste is dat zie je meteeeen
blijf uit mijn buurt anders amputeer ik je beeeen
Je hebt alles al om je heen....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.
Dorp? Dorpje zal je bedoelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |