Brabant heeft nog niet eens een eigen volksliedquote:
Maar, maar, wij hebben een eigen liedjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Brabant heeft nog niet eens een eigen volkslied![]()
Wij wel![]()
-Limburg blabla achterlijk blabla bla bladiebladiebla-
Groningen is ook goed als het maar niet Brabant isquote:
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woon er nu 9 jaar.Hiervoor woonde ik in... Beek. Dolle boel.
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daar
Dan verhuis je toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal dat ik in limburg (:r) woon
HOAXquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brabant
(dat jongentje praat overigens wel heel erg plat)
He wat jammer nou. Je leek me net een van de interessantste fokkers.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado? Dat is idd wel gezellig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.![]()
Ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado ja en de milkshake van dat winkeltje die vooraan staat isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makado? Dat is idd wel gezellig.
Verhuis naar Den Haag, bevalt mij ook goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom moeten Brabanders en Limburgers nou weer ruzie maken, ik vind ze beiden lief
Nou ik zie steeds Brabanders zeggen: Limburgquote:
Strikt feitelijk genomen zeg je dan "Remunj mannuh!" maar die van jou tel ik ook goedquote:
Ja, jij bent een Limburgerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef trabant het volgende:
Och erm...
Woarom sjnap ich deze neit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef trabant het volgende:
Einekoeze, geannexeerd door GeBoSi? Och erm...
neeeeeee ik wl geen limburger in den haagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Verhuis naar Den Haag, bevalt mij ook goed
Verhuis! Het is nog niet te laat!!!!111quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Doen wij als Brabanders ook. Het is beter iets van je land af te weten voordat je onzin begint te roepen. Hollanders..wat een woord ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
Hollanders met hun koekjes op tafel
Hollendersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
een klassieker![]()
![]()
![]()
oh en ik steun fsc omdat ze uit mijn stad komen stelletje kuthollenders , die alleen maar voor ajax kunnen zijn terwijl ze in barendrecht ofzo wonen
Een volkslied dat niet in de eigen taal geschreven is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Brabant heeft nog niet eens een eigen volkslied![]()
Wij wel![]()
In 't bronsgroen eikenhout - Limburgs Volkslied
Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt;
Over 't malsche korenveld 't lied des leeuwriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt langs der beekjes boord:
Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord!
Waar de breede stroom der Maas, statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas kostelijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bosch, overheerlijk gloort:
Waar der vad'ren schoone taal klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en fier van aard vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon, 't hart des volks bekoort:
Waar aan 't oud Oranjehuis, 't volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland, één in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan God, heerscht van Zuid tot Noord:
Zolang je er niet echt gewoond hebt, kun je er niet over meespreken. Het lijkt je niets, dat is wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef leolinedance het volgende:
Doe nu maar een slotje, ik begin het zielig te vinden voor de Limburgers.
Het is sowieso al geen pretje daar te wonen.
Genoeg is genoeg!
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HollendersMaar om bovengenoemde reden is iedereen buiten Limburg dus kut? Door wat jij hier nu post vind en veel mensen buiten Limburg Limburgers wel weer een beetje triest (understatement).
Kijk eens verder en zie hoeveel fans clubs als PSV, Twente, Heerenveen en Groningnen hebben. In het Noorden is men fanatiek hoor! Maar dat is zeker wel érg ver weg van huis
Nee lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NLquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Lexjuuuh het volgende:
Voor alle limburg basher sukkeltjes... wij hebben wel het vetste dance festival van NL, SOLAAAARRRR !!!!
true maar solar is ook van extrema, bijna net zo vet MAAR duurt 3 dagen en heeft een camping erbij EN het ligt in Limburgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NL
al is Solar blijkbaar ook een prima feest
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel (of ik ben nog niet goed wakker, dat zou ook heel goed kunnen). Ik bedoel gewoon dat iedereen maar een beetje kankert op limburg, terwijl de meesten limburg alleen vanaf de snelweg zien als ze er doorheen komen richting zuid-europa.. Terwijl je, als je eens een paar dagen zou doorbrengen tussen de limburgers in een van onze steden, je er waarschijnlijk heel anders over zou denken...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dispuutslui zijn ook kut ja, daar heb je wel gelijk in.
Dat ik Wallonië passeer als vanuit Brussel naar Frankrijk ga wil toch ook niet zeggen dat ik het leuk/goed/gezellig vind in Wallonië? Als je zo gaat kijken vinden Nederlanders Utrecht wel helemaal mega super! Man, daar komen veel treinen langs!
Mijn oom woont daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:13 schreef Lyzio het volgende:
Is iemand bekend met het kerkdorpje Einekoeze (dat is wel plat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |