Gast, je lult. De kwaliteit van Dell is prima, hun leveringsbeleid is gewoon kut. Ik weiger 1.500 euro te betalen voor een laptop met magere specs, ik noem een Apple of Lenovo. Bij Dell is het haalbaar een snelle laptop met goede specs aan te schaffen voor <1000 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef TI_2008 het volgende:
Dell from hell
Koop dan ook een fatsoenlijk merk laptop!
Ooit wel eens gekeken naar merken als Asus of Acer?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gast, je lult. De kwaliteit van Dell is prima, hun leveringsbeleid is gewoon kut. Ik weiger 1.500 euro te betalen voor een laptop met magere specs, ik noem een Apple of Lenovo. Bij Dell is het haalbaar een snelle laptop met goede specs aan te schaffen voor <1000 euro.
Maar gast, je hebt gelijk. Waarom heb ik Dell zojuist verdedigd?
Bij mij hadden ze de pc binnen een week geleverd! Wel zakelijk en gratis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gast, je lult. De kwaliteit van Dell is prima, hun leveringsbeleid is gewoon kut. Ik weiger 1.500 euro te betalen voor een laptop met magere specs, ik noem een Apple of Lenovo. Bij Dell is het haalbaar een snelle laptop met goede specs aan te schaffen voor <1000 euro.
Maar gast, je hebt gelijk. Waarom heb ik Dell zojuist verdedigd?
Asus is wel ok! Maar Acer is dikke bagger! Die gaan kapot na 13 maanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ooit wel eens gekeken naar merken als Asus of Acer?
Geef mij bewijs dat die merken kwalitatief beter zijn dan Dell. Mijn ervaring met Acer is namelijk gewoon bagger. De schermen houden het een jaartje uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ooit wel eens gekeken naar merken als Asus of Acer?
Dat valt ook reuze meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Asus is wel ok! Maar Acer is dikke bagger! Die gaan kapot na 13 maanden.
En jij hoort bij de groep figuren die twee keer zoveel geld weggooien aan een appeltje op de voorkant?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft z'n geld weggooid aan een Dell
Nou, die van mijn zus, collega en kennis hadden het allemaal! Zelfs Ts heeft de zelfde ervaring.quote:
Dat is nu echt het toppunt van onzin, ik heb thuis een Acer laptop staan die ruim 2 jaar oud is en waar werkelijk nog nooit iets van kapot is geweest. En ik heb die laptop flink afgebeuld met de meest uiteenlopende activiteiten (photoshoppen, games, internetten, muziek, films etc)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Behalve dat we al een geruime tijd aan het wachten zijn op de helft van het geheugen wat al in de pc zou zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze de pc binnen een week geleverd! Wel zakelijk en gratis.We hebben er op het werk 6 daarvan zijn er bij 5 het moederbord vervangen 2 binnen de garantie periode en 3 ruim buiten de garantie periode.
![]()
Niks mis met Dell.
Lees de reviews op kieskeurig maar eens over Acer! Je hebt gewoon geluk gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:13 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dat is nu echt het toppunt van onzin, ik heb thuis een Acer laptop staan die ruim 2 jaar oud is en waar werkelijk nog nooit iets van kapot is geweest. En ik heb die laptop flink afgebeuld met de meest uiteenlopende activiteiten (photoshoppen, games, internetten, muziek, films etc)
Of die anderen kennen er niet mee omgaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lees de reviews op kieskeurig maar eens over Acer! Je hebt gewoon geluk gehad.
Hier op het werk heeft Lenovo ook problemen met het leveren van laptops door de TFT schermen. Vernomen van een collega dat dit momenteel bij vrijwel elke fabrikant aan de hand is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Marcel_V het volgende:
Hier (op stage) heeft Dell problemen met leveren van laptops / TFT schermen. Misschien dat je daarom zo lang moet wachten.
dat was een Packerd Hellquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het probleem met jouw redenering is dat klachten zich sneller verspreiden en langer blijven hangen in tegenstelling tot tevredenheid die vaak het ene oor in gaat, en het andere oor weer uit komt. Ik ken namelijk veel mensen die heel tevreden zijn met hun Dell systeem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef TI_2008 het volgende:
Hier op kantoor werken we ook met Dell, maar ik zou dat voor privegebruik niet aanschaffen. Vind de laptops er niet uitzien en daarnaast hoor ik van Dell-eigenaren vaak over kapotte onderdelen of zelfs gehele systemen..
Alle drie moederbord...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:16 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Of die anderen kennen er niet mee omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |