quote:Andere programma´s die dit najaar zijn te zien bij SBS6 zijn:
Piets Weerbericht,
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Ik ken "House" niet maar als het van hetzelfde kaliber is als het hierboven genoemde TV-makelaar en Bouwval Gezocht is het niet de moeite om een trial te downloaden toch?
SBS Najaarspresentatie: Wie ben ik? terug en Popstar gezochtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
En SBS6?
Het enige goede daar was "House"
Echt he. Nofi, maar wat kun je hier in vredesnaam tof aan vinden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SBS Najaarspresentatie: Wie ben ik? terug en Popstar gezocht
MWa, er zit nog best wel wat bij. Ik vind het tof dat ze RTL 5 is wat grote shows gunnen. Het Moment van de Waarheid is trouwens ook tof. Ook mooi is dat ze bij rtl4 is een keertje rustig aan doen met de talentenjachten, en niet zoals SBS de één na de andere talentjacht uitpoepen. Help mijn man heeft een hobby lijkt me ook wel tof
Ik hoef het niet te zien '' Popstars'' en meerderequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SBS Najaarspresentatie: Wie ben ik? terug en Popstar gezocht
MWa, er zit nog best wel wat bij. Ik vind het tof dat ze RTL 5 is wat grote shows gunnen. Het Moment van de Waarheid is trouwens ook tof. Ook mooi is dat ze bij rtl4 is een keertje rustig aan doen met de talentenjachten, en niet zoals SBS de één na de andere talentjacht uitpoepen. Help mijn man heeft een hobby lijkt me ook wel tof
Wat je zegt. Dat kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien '' Popstars'' en meerdere
Is er iemand, maar dan ook echt iemand, die zit te wachten op John Williams met zijn "help mijn man kan niet" shows?quote:RTL-baas Bert Habets: ‘Meer zweeftelevisie en hulpshows’
Geplaatst op zondag 17 augustus 2008 om 8:58
Directeur Bert Habets van RTL Nederland verwacht dat zijn zendergroep ‘fors’ terrein zal terugwinnen. Hij is vooral trots op de ‘trendsettende’ zweeftelevisie van Char Margolis en Derek Ogilvie en het nieuwe hulpprogramma ‘Help Mijn Man Heeft Een Hobby’ van John Williams (foto). “Dat soort vernieuwing wil ik in toemenende mate zien“, zegt Bert Habets in het AD. Hij wil groeien. “Ik noem geen getal, dat werkt alleen maar tegen je. Geloof me, we gaan terrein terugwinnen. En fors ook.”
Bert Habets ziet het als zijn belangijkste opdracht om het marktaandeel van de RTL-zenders weer zo snel mogelijk op niveau te krijgen. “Het is duidelijk dat we onze zenders een beetje verwaarloosd hebben“, beaamt Habets. “We hebben de doelen die we onszelf na de Talpa-deal hadden gesteld dik niet gehaald. En de concurrentie heeft niet stilgezeten. We moeten een inhaalslag maken. We gaan de positionering van onze stations daarom verscherpen. RTL4 voor de familie, RTL5 voor jongeren, RTL7 voor mannen, RTL8 voor vrouwen.”
Vooral RTL 4, dat volgens Habets de afgelopen jaren onvoldoende als familiezender is gepositioneerd, krijgt de volle aandacht. Hij verwacht veel van Million Dollar Wedding en Moment van de Waarheid.
Ook overdag gaat er iets gebeuren met de zenders van RTL. Computergames moeten de plaats van belspellen innemen. Kijkers kunnen dan via sms meedoen met computerspelletjes op het tv-scherm en worden verleid op internet verder te spelen. “Dit is geen gokken of wedden. Het spelen van een computergame is geen kansspel. Het is gewoon een spelletje spelen. We zoeken nog uit of we de winnaar met een geldprijs mogen belonen. We richten ons eerst, net als bij de belspellen, op huisvrouwen die na het strijken even een moment van vertier zoeken. Via tv kunnen ze per sms met een paar handelingen meedoen, en daarna verder op internet.“
Ik wou dat ik BBC had.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Misstique het volgende:
Long live the BBC.
Ik ook, op enkele dingen naquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:15 schreef Petra76 het volgende:
Zweef-tvofwel: de kijker zweeft langzaam weg van RTL4? (ik in elk geval wel)
Mijn zul je niet horen klagen ik kijk best veel naar het publieke omroepquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:33 schreef reem het volgende:
Mijn god, en dan zijn er mensen die durven te klagen dat ze gedwongen meebetalen een de publieke omroep
Zo, ook de publieken er maar bij.quote:Publieke Omroep: ‘Vernieuwing centraal in nieuw seizoen’
Geplaatst op donderdag 21 augustus 2008 om 15:41
Het nieuwe seizoen staat bij de publieke omroep in het teken van nieuw. Maar ok de bekende ankerpunten in de program- mering blijven overeind. Dat meldt de Publieke Omroep (NPO) vandaag. De NPO belooft veel nieuwe programma’s, waaronder nieuw Nederlands drama. “Waaronder de muzikale comedyserie Gebak van Krul (foto) van de VARA, Het Vrije Schaep van de KRO en de liefdescomedy Suzanne en de mannen van de NCRV op Nederland 1“, somt de woordvoerder op.
Nederland 3 brengt naast Het Schnitzalparadijs (BNN) ook de nieuwe negendelige dramaserie Flow (NPS), vol hiphop, soul en r&b, waarin tien jonge muzikanten vechten voor een plaatsje in de gevestigde muziekindustrie.
Een nieuwe serie Telefilms behandelt actuele maatschappelijke thema’s, dit seizoen op Nederland 2. Ook de fans van bekende series als Spoorloos Verdwenen (AVRO), ONM (BNN), Flikken Maastricht (TROS) en Vuurzee (VARA) komen weer aan hun trekken. Nederland 1 zendt een vervolg uit op Juliana (EO) en jeugddrama is er op het vernieuwde Z@PP met SpangaS (NCRV), Ik ben Willem (VPRO) en Snuf de Hond (EO).
Veelbesproken is de terugkeer van het eredivisievoetbal. Elke zondag om 19.00 uur presenteert Tom Egbers een uur lang de eredivisiesamenvattingen in Studio Sport op Nederland 1 (NOS). Voorafgaand is er om 18.10 uur aandacht voor alle andere sporten. De eredivisiesamenvattingen op vrijdag en zaterdag en het Europese voetbal worden uitgezonden op Nederland 3.
Nieuw dit jaar is Uitzending Gemist op mobiel. Verder is Cultura.nl de vernieuwde portal voor kunst- en cultuurminnend Nederland, met aandacht voor festivals en jong talent.
Vuurzee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo, ook de publieken er maar bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |