Is Amrabat overgevolgen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef toma het volgende:
Zet Amrabat of Beerens er maar in.

Amrabat zit thuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef toma het volgende:
Zet Amrabat of Beerens er maar in.

quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Kan iemand deze teringmongool even verwijderen?

Was het maar zoquote:

Slecht is het zeker ja maar het is voetbal dus het is sowieso al spannender om naar te kijken dan 5 minuten je tijd verdoen op een mat waarvan je toch al van tevoren weet dat Nederland verliest.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik word anders niet vrolijk van deze verzameling overschatte voetballers die niet eens balletje over 2 meter naar elkaar kunnen toespelen.

Ja, nee, maar, dat komt door het veld, de hitte, te weinig gedronken, te snel veel te veel geld verdienen en geen instelling hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik word anders niet vrolijk van deze verzameling overschatte voetballers die niet eens balletje over 2 meter naar elkaar kunnen toespelen.

www.vi.nl bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef muzas het volgende:
kan ik ook ergens online tussenstanden zien? (zit op mn werk)

Jaaaaaaaja... :squote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Slecht is het zeker ja maar het is voetbal dus het is sowieso al spannender om naar te kijken dan 5 minuten je tijd verdoen op een mat waarvan je toch al van tevoren weet dat Nederland verliest.

Ok, ik vroeg me af of hij het ook zo'n verademing vond om even verlost te worden dmv een Judo wedstrijd van deze draak van een wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja thuis op de bank tv te kijken.

Als ik jou was zou ik verder gaan met hetgene dat je aan het doen was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Val er nu pas in. Zag dat Nigeria voorstond, dus 1-0 is voor NL genoeg. Maar zit dat erin?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |