Dankzij mij heb je nog steeds lenen.nl reclames op televisiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef Apfelsaft het volgende:
Dankzij jou blijft de economie draaien
quote:
JIJ MOET DOODquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dankzij mij heb je nog steeds lenen.nl reclames op televisie
Dit was ook een beetje gelogen, daar help ik niet aan meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:28 schreef msnk het volgende:
[..]
JIJ MOET DOOD!...
Nee geintje hoor, hou van je stiekem
hmmm jij lijkt me dan wel weer zo'n lenen.nl-figuur, gezien deze ongelooflijke intelligente opmerkingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef Yankee_One het volgende:
TS is gay en shopt te veel met zn vriendinnetjes?
Ik hou niet zo van getectileerde damesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
Verhuis naar Zimbabwe, daar koop je voor een daalder 75 de hele kledingszaak leeg
He, herkenbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef TI_2008 het volgende:
Ik voel me een slaaf aan het materialisme...
Altijd als ik weer iets in mijn hoofd heb gehaald om te kopen, dan moet dat er de volgende dag al staan, of ik het op dat moment nu wel of niet kan betalen.
Hier ookquote:
Ghehe, bij mij duurt het soms ook wel langer dan 1 dag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Helemaal niet herkenbaar.
Alles wat duur is, wordt wekenlang overdacht..
En ik gebruik het dan ook dagelijks (mobiel, laptop, ipod)
True, maar wel altijd de meest wicked shit in huis in tegenstelling tot zo'n moraaljosti als jijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
En zo kom je erachter dat je 0,0 discipline hebt. Pauper
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Geen herkenning. Ik koop alleen iets wanneer ik het ook echt nodig acht voor die prijs.
Ben nu eenmaal niet materialistisch ingesteld.
?quote:
Ik ben het met je eens.quote:
Valt me ook altijd op.. Dikke LCD TV's in hun huis/woonwagen. Mercedes op de oprit. Soms denk ik weleens, waar dóen ze het toch van?quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:53 schreef Remon het volgende:
Verkapt-ik-ben-wannabee-trendsettermeeloper-topic
En waarom is het zo dat in de grootse achterstandsbuurt de meeste paupers hier het hard voor naar de winkel rennen? zich ergens meten met wat ze eigenlijk niet kunnen veroorloven. merkkleding pauperbak.
alleen daarom hoef ik bv geen iphone meer.
Dat is nogal simpel: Men wil opboksen tegen de hogere inkomens... laten zien dat zij óók genoeg verdienen om dat soort zaken aan te kunnen schaffen. Als er dan goedgeschoolde kennissen komen die dat soort shit met gemak kunnen betalen, kunnen meneer en mevrouw pauper laten zien dat zij daar niet voor onder doen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Valt me ook altijd op.. Dikke LCD TV's in hun huis/woonwagen. Mercedes op de oprit. Soms denk ik weleens, waar dóen ze het toch van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |