Zo, wij hebben ons dagje bruiloft weer gehad.  

. Gisteren de hele dag op stap geweest met mijn schoonzus&vriend->man.. 
En Chris heeft zich voorbeeldig gedragen. Weinig drama's of gedoe. Bij het bruidspaar thuis kon hij op de gallerij wat kruipen, maar hij vermaakte zich ook prima met de andere gasten, zijn bus of de konijntjes.. 
In het stadhuis heeft hij lekker rondgekeken en is 40 minuten stil geweest(onder invloed van rijstewafels). Hij had in de auto daarvoor even 15 minuten geslapen, maar helaas moest hij toch weer mee. Dat ging gelukkig lekker vrolijk. 
Bij de borrel+diner erna heeft hij ook heerlijk rondgekeken. Hij werd wel wat moe, niet vreemd om 4 uur op 15min slaap. Maar na wat eten (salade, stokbrood, krieltjes, paling, zalm) kon hij net het einde halen.
Tijdens de kerkdienst ben ik toch maar met hem in de auto gebleven. Dat was om half 7, en op dat kwartiertje slaap zag ik het niet zitten hem een uur lang rustig te houden in de kerk. Hij heeft lekker 45 min geslapen, en nog een potje fruit gehad. 
En op het feest 's avonds is hij nog even een uurtje meegeweest, ook heerlijk rustig alle gasten bekijken, en daarna lekker slapen op een kamertje boven. Hij was toen ook echt op..
Alles ging eigenlijk zoals gewenst, en iedereen vond het zo'n lief en zoet kereltje
 Dat geeft je als mama toch wel weer een trots gevoel En hij schijnt wijs uit zijn ogen te kijken..  
 Wat wel grappig was: veel mannelijk bezoek kwam even bij Chris gluren, van de vriendinnen die overdag mee kwamen bijna geen een, maar hun mannen (de aanhang) kwam er regelmatig iemand over Chris zijn bol aaien of in Chris zijn wang knijpen  
  En nu ga ik maar eens beneden kijken bij mijn wakkere mannetjes, en mijn iets minder wakkere man  

.