abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60907967
Mooie foto's Ynske!

wij zijn er weer! heerlijke vakantie gehad
Meike heeft zo ontzettend genoten, de hele dag liep ze te stralen
Er waren super veel speeltuintjes, dus het was de hele dag glijden, schommelen en zandtaarten bakken.
Af en toe een bui, maar who cares, lekker de laarzen aan en stampen maar!
Er waren veel kinderen, wel allemaal groter als Meike, en om een of andere reden moeten andere kinderen Meike steeds optillen. En dat wil Meike natuurlijk niet, dus dan kwam de sirene wel weer om de hoek.
Er was een animatieteam dat savonds liedjes ging zingen, heel erg spannend vond Meike, maar ook erg leuk! Ze zat mooi mee te klappen en rondjes te draaien.
Uiteraard staat de ontwikkeling niet stil, zo is Meike nu uitgerust met een klimpakket, geen stoel te hoog of Meike klimt erop. 2 tandjes erbij. En ze zegt nu vaak: ja hoor/nee hoor als je haar iets vraagt. Klinkt wel lekker eigenwijs!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:04:09 #77
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60917037
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:15 schreef Popples het volgende:

hadden ze er nog iets leuks memmel?
Ja, dit en dit en dit en dit.
En dat alles met een dikke vette kortingcheque van oma!

Ynske, de foto's zijn geweldig! Die Pepijn, die dook inderdaad in volle vaart met zijn mond de grond in, daar...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60917468
Ynske, wat maak je mooie foto's.. Zo'n zandhappende pepijn devin op duivenjacht en een anna met bos haar

Yppy, heeft anna gisteren overleefd? Of vandaag een lekker duffe dag?

Karin, dat lijkt me inderdaad eigenwijs, zo'n ja/nee hoor zeggend kleintje..

Hier nog steeds tandje op komst. Kon vanochtend snel even voelen, en die gaat vandaag wel doorkomen (hoop ik)
pi_60917635
Ynske wat maak je toch een mooie foto's Al zal het natuurlijk ook wel schelen dat je van die mooie modellen hebt

Klinkt als een lekkere vakantie Karin! En een heerlijk eigenwijs grietje

Leuke kleren Memmel! Linde groiet niet zo hard dus die draagt nu al een paar maanden 74/80 en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer nieuwe kleertjes mag kopen als ze dit niet meer past. De commode is namelijk een beetje te vol aan het worden

Linde is zaterdagmorgen opgehaald door mijn schoonouders en daar is ze gaan logeren tot zonagavond. Toen zijn we haar weer op gaan halen. We hebben haar erg gemist maar hetw as toch ook wel even erg ontspannen om eens tot 11 uur uit te slapen!

Linde gaat nu trouwens enorm hard qua ontwikkeling. Ze is afgelopen week zelf gaan staan en kan nu ook overstappen van de tafel naar de bank bijvoorbeeld. Zolang ze maar niet echt los hoeft te laten. Terwijl ze tijdens het staan wel een koekje eet en een autootje vasthoudt. Ben benieuwd wanneer de eerste echte stapjes volgen
pi_60917886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:32 schreef Deepfreeze het volgende:

Of vandaag een lekker duffe dag?
Dit, dus. Mevrouw ligt languit op de bank de Tweenies te kijken. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60918179
Mijn duivenvanger!
Mooie foto's Ynske

Karin, klinkt als een heerlijke vakantie!

Beaker, veel plezier verder

Zo, gisteravond laat teruggekomen uit Drenthe en we hebben het zo leuk gehad! Devin heeft genoten in de dierentuin, vooral de grote tropische vissen, de tijgers, olifanten en de pinguins vond hij mooi.
De dag daarvoor heeft hij in het hotel voor het eerst mama half gewurgd gezwommen in een groot en diep zwembad en mijn kleine waaghals vond het dood - en doodeng erg spannend. Na 10 minuten begon hij hard te klappertanden en gingen we eruit. Ik ga er van uit dat het zwemwater in Turkije wat warmer is, want morgenochtend vroeg vliegen we heerlijk naar de zon
Ik ben superblij dat we besloten hebben om toch weg te gaan, dit deprimerende weer geeft nl. totaal geen (zomer)vakantiegevoel. Ik zal morgenmiddag wel aan jullie denken als ik met een heerlijke cocktail in de hand op het strand lig te kijken naar mijn in het zand dartelende ventje

Trouwens, meneer heeft z'n record verbroken: gisteren heeft hij 13 stapjes los gelopen! Bij mijn ouders op de kamer, ik heb het niet gezien
Op het CB vanochtend ook weer goedgekeurd: 9948 gram en 80.5 cm. Tenger ventje, nog steeds.
.... met gevoel voor drama....
pi_60918392
Anna groot gelijk met bij tanken hoor wat fijn dat ze zo genoten heeft.

karin wat fijn dat jullie genoten hebben.

Memmel wat een leuke kleertjes ben benieuwd hoe het Anna staat.
ik ga mijn zusje maar aan de jas trekken denk ik. die gaat er over over een paar weekjes werken dus dan krjgen we er ook korting

wij mogen 15 sept. voor de 18 maanden check alleen is ze dan al 20,5 maand,
kreeg een brief in de bus dat ze met 3 jaar een ogen test krijgen en mijn wijsneus wist gewoon al bijna alle plaatjes
mama van 3 kids!
pi_60918554
Waarom krijg ik nou direct "weet jij waar de klok stopt" in mijn hoofd.. Gekke tweenies..

Kersje, lekker naar de zon! dat mag wel met dit drupdrup weer..
En stappende kindjes.. Dan zou Chris dat over een maandje ofzo ook moeten kunnen.. Het blijft maar hard gaan met dat kleine grut! Voorlopig wil hij graag met zijn speelgoed spelen op de tafel/bank, en er zelf bij staan. En lopen aan de handen van paps of mams..

Wij hebben vrijdag een bruiloft van mijn schoonzusje. De hele dag de hort op. We worden rond 9 uur verwacht, en het feest is om 24.00 afgelopen.. Er is in ieder geval slaapplek op de feestlocatie.. En voor de rest eens kijken hoe dat gaat.. Met net zoals met andere dingen gaat Chris net een stapje beter met de situatie om dan dat mams verwacht. .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 11:24:22 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60918812
heel veel plezier Kersjes, geniet ervan daarachter
dames, bedankt voor de complimentjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:27:32 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60922111
Kersjes, een hele fijne vakantie! En jij denkt serieus rustig met een cocktail te kunnen liggen? Neem je dan ook een rol ducktape mee om Devin aan een strandstoel vast te zetten? Ben heel benieuwd naar je ervaringen, zeker mbt vliegen. Daar zie ik nl wel tegenop.

Anna wil nu echt alleen nog maar lopen, ze heeft door dat het sneller is dan kruipen en ik zie haar nog maar heel af en toe kruipen. Ze laat nu zelfs de hond mee uit... Dan loopt ze met de bal aan een touwtje van de hond en die loopt er dan als een dwaas achteraan. En Anna helemaal verbaasd wanneer Luna dan de bal pakt van haar....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60932951
Kersjes, fijne vakantie !!

Vertel, hoe lang duurt de fase van om 6uur krijsend wakker worden?!
nu 9 dagen prijs.
Hangt het samen met feit dat ze overdag nu meestal 2e slaapje 'weigert' ?
En weer happy is als ze beneden komt?
Nu dus maar één slaapje in de planning, tenzij ze echt om lijkt te vallen.
Jammer, extra intensief dus voor mij als ik vanaf vrijdag met verlof ben !

Ach, het loslopen maakt haar wereldje een stuk groter
en daarmee vermaakt ze zichzelf ook weer beter!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:30:11 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60933513
Vakantiegangers, allemaal genieten en een heel fijne tijd

Marit, misschien heeft ze wel wat onder de leden?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60933705
Deed Ilse nog 2 slaapjes dan Marit?
Sterkte met het vroege gekrijs...

Kersjes en Devin (en man ) veel plezier zeg! Wat heerlijk! Ik ben ook benieuwd naar jullie vliegervaringen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:55:16 #89
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60935873
Kersjes, fijne vakantie!

Ik zwaai Anna vast uit, we zien jullie snel weer 'aan de overkant'.
Langzaamaan groeien we ernaar toe, Simon is momenteel ook beter thuis in de peutergroep op het kdv dan bij de babies. Over een paar weekjes gaat hij officieel over.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:56:25 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60935903
Moonah! Moena Je neemt geen enkel risico meer zie ik
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60936703
kersjes fijne vakantie geniet er van.

marit toen mijn oudste ging los lopen hebben wij die fase ook gehad. vroeg wakker, puzzelen met slapen enz.
nu gaan de dames zelfs samen naar bed en als de een er niet ligt gaat de ander niet slapen en zo ook anders om. echte zusterliefde.

moonah normaal slapen ze op die leeftijd toch 2 keer? hier in ieder geval wel. nu een 2 maandjes dat ze pas 1 keer slaapt.
mama van 3 kids!
pi_60937408
O popples dat verschilt nogal per kind. Meike was ook nog geen jaar toen ze 1 keer sliep per dag
pi_60943348
Marit, dat lijkt me lastig zo'n gillend meisje zo vroeg, zeker nu jij nog wel wat rust kunt gaan gebruiken.. Hopelijk is het een korte fase!

Dag Yppy, dag Anna, tot over een klein jaartje in het peutertopic

Hier nog wel 2 slaapjes per dag.. En die zijn ook wel nodig
En inmiddels is tandje nr7 ook door.. Gisteravond voelde ik duidelijk een scherp randje, dus die ellende is even voorbij (hopelijk)
pi_60943372
Sterkte, Marit ! En goddank is alles ok met de baby. Succes vandaag in het zkh !
pi_60943661
tja, die slaapjes wisselt nogal op deze leeftijd he ?
met 14mnd nog 2x is niet raar hoor

Popples, grappig dat bij jou ook net zo'n fase rondom het loslopen was !
ik hoop maar dat het snel voorbij is.

K_P, dat ctg vandaag loopt wel los aangezien baby weer lekker vertrouwd aanvoelt. Ik heb geen zorgen meer hoor... vind het zelfs beetje overdreven om vandaag nog terug te moeten.
Ik haal van te voren even leuk tijdschrift en ga even half uurtje ontspannen
ilse kan naar een vriendin, die heeft geluk aangezien madam nu al haar ochtendslaapje doet !
Die is straks lekker gezellig dus.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:01:37 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60945012
Dean slaapt ook maar ik keer hoor, al vanaf dat ie 12 maanden was.

Karin, vind jij het ook zo irritant als grotere kinderen je smurf steeds proberen op te tillen?!

Ik kwam gisteren terug uit het Kruidvat en toen lagen er ineens 12 Teletubbietandenborstels onder in mijn wagentje Het alarm was niet eens afgegaan . Voortaan Dean toch maar niet meer los laten lopen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60948319
Anna vertrekt naar het volgende topic.

Een voor Storm, de stoere bink die zo mooi kan tekenen met de mooie haren en de leuke zus en supermama.
Een voor Eva, ook al komt haar mama hier weinig meer, Anna ziet je graag straks bij de peuters.
Een voor Lis, veel plezier nog in je nieuwe huis met de mama die alles terug kan vinden wat kwijt is.
Een voor Simon, die is gewoon leuk en lief en die heeft een supervoorleesmama.
Een voor Tiessssss buituh speluh, ze heeft het er nog over.
Een voor Fons, de grote Fons met de zo keigave eigen site en een persoonlijk liedje.
Een voor Brent, die altijd de piraat van het kaartje blijft.
Een voor Maud, echt een meisje nu en zo leuk met Fleur samen.
Een voor Nune en Juliette, die snel weer foto's moeten laten posten.
Een voor Tijn en Damian, want fok!babies zijn en blijven altijd leuk en lief en schattig en stoer en keigaaf.
Een voor Dean, zelfs helemaal boos en kwaad blijft het zo'n schattig jochie.
Een voor Quinten omdat mama eenzaamheid snapt als papa een obsessie heeft.
Een voor Milo, die blijft altijd het wondertje waar zoveel op hopen en nog een goed gelukt wonder ook.
Een voor de flensjes, zelfs als ze in de bakfiets iets minder vrolijk kijken.
Een voor andereAnna, die ogen, zo mooi en nu kan ze nog lopen ook.
Een voor Devin en Pepijn, Anna was behoorlijk onder de indruk van jullie glijbaankunsten in ballorig.
Een voor Chris als aller-aller-jongste hier. Tot ver een jaartje!
Een voor alle andere dreumessen, waar ik zou snel niks persoonlijks voor weet.

Anna houdt een plekje vrij voor jullie bij de peuters. De tijd gaat zo snel!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:04:05 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60948432
Wat een lieve post Ypsel .

Tot snel Anna!!! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60952104
Dag anna...!!

Vivi, hoogst irritant is het als "grote" kindjes Meike steeds willen optillen
Vooral als ze haar bij haar hoofd willen optillen enz

Zeg je er iets van, krijg je van de ouders te horen: ze heeft ook zo'n hoge aaibaarheidsfactor!

na het zwemmen lekker in de burka....uh badjas
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:28:47 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60952701
Dag lieve, lieve Anna. Tot in het volgende topic.

Kleine, kleine meid,
een prupke voor altijd.
Je ben nu al zoveel groter in alles
in doen en laten
en zeker qua praten

Je klets mama de oren
van haar kop
maar mama's zeggen niet snel stop
Dus ga zo door want,
Je bent nu twee
en zegt vaak NEE

Maar dat hoort erbij
want nu weet je van IK en MIJ
een eigen wil is wat we zien
Dus we genieten erin mee
en straks komen we ook naar
dat andere topic, want dan zijn wij ook TWEE!!

niet helemaal perfect op rijm, maar heb mijn beste gedaan

Anna

Meike, mooie burka badjas bedoel ik. Lekker gezwommen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')