abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60822536
Anna, helemaal in de bonen

Devin is supersnotverkouden, ik hoop zo dat hij volgende week dinsdag weer beter is. Dan gaat hij voor de allereerste keer met het vliegtuig en dat is niet fijn als je zo vol snot en slijm zit

Soms vind ik mezelf zo briljant , ik heb de manier gevonden hem neusdruppels toe te dienen! Normaal gesproken gaat hij al gillen zodra ik met het flesje in de buurt van zijn neus kom, maar nu deed ik het eerst bij mezelf voor en toen wilde moest hij natuurlijk ook. Het is nu al 2 keer goed gegaan
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:28:00 #52
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60824221
Kersjes, die tip sla ik op!

P_iglet, ik bedacht vannacht ook nog een geniaal plan voor jouw slaapzakje-houdini. Uit nood geboren, want Anna voelde wat koud aan vannacht en ik heb haar toen een shirtje met lange mouwen over haar slaapzak heen aan gedaan, om haar niet wakker te maken. Tadaaaa, als jij dat ook doet, kan ie er niet meer uitkruipen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60835655
Is zwemmen leuk voor 7 oktober ? Of wanneer was de date ook al eens weer ? Mijn PM is leeg (mysterie...)
Ik weet het...tis nog ver weg, maar misschien een idee ! Ik weet van P_iglet dat zij al een tijdje zwemmen.

Vandaag wezen winkelen in Goes. Super leuk ! Flensjes hebben zich keurig gedragen. Lunch bij de HEMA, zo gezellig waren ze. Daarna nog wezen zwemmen op de camping, helemaal gezellig.

Het was heel snel stil in de "camping/keet/herriemaak "slaapkamer

Morgen weer naar huis en dat is ook altijd lekker.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:09:18 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60846077
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet... (een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:45:44 #55
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60853089
Ik kom even zeggen dat ik heeeeeeeel veel van mijn meisje hou
Ze is zooooooo lief. Elke ochtend als ze wakker wordt komt ze een kusje geven en zoekt ze Fleur. Dan hoor je niets anders dan:
- Eur, Eur....EUR? MMMMMMMMMMMMMM giechel giechel giechel.
Ik ben gek op mijn meisjes. Zo leuk om er twee te hebben die het zo goed doen met elkaar.

En wat is er 7 oktober te doen???

Kersjes, goed idee. Ik heb het ook zo gedaan. En toen ze het niet meer nodig had, heeft het even een paar dagen geduurd voordat ze het niet meer tot het bedritueel rekende...

KP zit jij in zeeland????? En hoe lang nog. Wil de flensjes wel eens in levende lijve zien....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:49:17 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60853190
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet... (een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien eten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60865699
Chacama, wat klinkt dat lief, die 2 zusjes
Of zoals Fleur toen bij Macka zo trots tegen me zei: "Wij zijn een tweeling" omdat ze dezelfde Crocs als Maud aanhad.

Op 7 oktober mogen de dreumesjes Memmel d'r nieuwe huis uittesten. Degene die de meeste schade aanricht wint een prijs Maak ik eindelijk ook eens kans om wat te winnen

Morgenochtend gaan we een kort weekendje weg naar Drenthe met mijn ouders. Devin gaat voor het eerst naar de dierentuin, kan hij eindelijk al die dieren waarover we altijd zingen en lezen in het echt bewonderen. De kinderboerderij is te gek hoor, maar nu is hij wel toe aan een kennismaking met olifanten en tijgers en slangen en pinguins .... Ik heb er zelf ook zin in, merk je het
.... met gevoel voor drama....
pi_60872719
Veel plezier Kersjes!

Wie zei er ook alweer dat kindjes nooit in bad poepen? Linde wilde haar vader net een prachtige versgebakken drol geven. Ze haalde haar gevulde hand boven water en vroeg "die?" (Wil jij die?) Helaas zat ze er net pas in dus kon ik een bad leegvissen, schoonmaken en opnieuw vullen
pi_60872810
Klinkt erg lief Chacama!
Lijkt mij ook heerlijk om te zien als ze zo gek op elkaar zijn.

Kersjes, fijn weekend! Naar de dierentuin, dat zal Devin vast helemaal geweldig vinden.

He bah Stiemie!
pi_60873313
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef chacama het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik heeeeeeeel veel van mijn meisje hou
Ze is zooooooo lief. Elke ochtend als ze wakker wordt komt ze een kusje geven en zoekt ze Fleur. Dan hoor je niets anders dan:
- Eur, Eur....EUR? MMMMMMMMMMMMMM giechel giechel giechel.
Ik ben gek op mijn meisjes. Zo leuk om er twee te hebben die het zo goed doen met elkaar.

En wat is er 7 oktober te doen???

Kersjes, goed idee. Ik heb het ook zo gedaan. En toen ze het niet meer nodig had, heeft het even een paar dagen geduurd voordat ze het niet meer tot het bedritueel rekende...

KP zit jij in zeeland????? En hoe lang nog. Wil de flensjes wel eens in levende lijve zien....
Niet meer , zijn alweer thuis !

En Memmel, prima plan om je nieuwe huis in te wijden
pi_60875926
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Niet meer , zijn alweer thuis !

En Memmel, prima plan om je nieuwe huis in te wijden
zeg dat wel..... die ontmoeting hou ik dan wel te goed
pi_60885627
vanuit vive la france even iedereen gedag zeggen! we hebben het waanzinnig! gisteren naar het zwembad geweest vandaag geluierd en morgen naar het strand! jet kan heerlijk ravotten en relaxt heerlijk op haar strandbed! fijn weekend!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_60894117
Haai Beaker ! Fijne vakantie !
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:03:12 #64
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60894852
Klinkt nu al als een supervakantie beaker. Veel plezier!!!
pi_60895600
beaker veel plezier en geniet er van. klinkt nu als een hele geslaagde vakantie.
mama van 3 kids!
pi_60897658
Lekker, zo op vakantie!

Anna heeft het eerste deel van haar verjaardagsfeestje gehad. 5 dreumesmeisjes, 1 babyjongen en veel ouders. Wel superleuk, ze heeft een mooie show weggegeven.
Vanmiddag de rest, nu even uitrusten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60899166
Beaker, dat klinkt lekker ontspannen! Nog een plezierige voorzetting de komende dagen!!

Hier is tandje 7 onderweg.. Al een paar dagen humeurig, gisteren een dramadag (vooral qua slaap&luiers) maar mama was lekker een dagje weg, dus niks van gemerkt
Er zit een serieuze bobbel op de onderkaak. Die komt vandaag of morgen wel door, vandaag is meneer ook al vrolijker, maar we mogen niet voelen. Misschien is de tand er ook al.. Maar het is echt elke keer anders met de tandjes.. Van geen last, tot giga veel luiers, of niet eten. Nu weer vooral de slaap..
Voor de rest heeft dreumesje de eerste week goed overleefd
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:24:34 #68
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60904134
Anna heeft de smaak van het lopen nu heel goed te pakken. Ze wandelt het hele huis door. Gisteren waren we even bij Mexx in de stad hier. Anna stapt die hele winkel door. De nieuwe 'hee-waar-is-Anna'-fase is aangebroken. Erg leuk vind ik het!

Beaker, fijne vakantie nog!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 18:49:18 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60904579
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien eten

Today is life -

Dale Carnegie
pi_60905132
wat leuk memmel wacht maar totdat ze de versnellingen hebben gevonden

hadden ze er nog iets leuks memmel?

pepijn wauw wat een knap ventje ben jij zeg.
mama van 3 kids!
pi_60905975
oeh Pepijn !!
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:26:53 #72
144006 chacama
Ondernemend!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 20:28:59 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60906742
dan ook nog maar even een devin en anna

Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:35:37 #74
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60906908
Anna, bijna dreumes-af! Hoe beviel het cadeau? Lekker getest in de tuin?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60907226
Die foto's.

Iedereen is weg en ik zit met mijn eerste stuk taart op de bank. Anna is helemaal op. Ze vond het wel prachtig. Vanochtend rennen en druk doen met de andere kindjes en vanmiddag het middelpunt van de belangstelling tussen alle volwassenen. De glijbaan is helemaal goed. Door 5 dames ok bevonden. Ze heeft het zo goed gedaan, was ontzettend gezellig en lekker zichzelf. Grappig was dat ze helemaal gek was op mijn vader en hem steeds boekjes gaf om voor te lezen, terwijl ze hem niet vaak ziet. Toen hij weg ging kreeg ze echt zo'n beteuterd koppie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')