aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet...(een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
Niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef chacama het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik heeeeeeeel veel van mijn meisje hou
Ze is zooooooo lief. Elke ochtend als ze wakker wordt komt ze een kusje geven en zoekt ze Fleur. Dan hoor je niets anders dan:
- Eur, Eur....EUR? MMMMMMMMMMMMMM giechel giechel giechel.
Ik ben gek op mijn meisjes. Zo leuk om er twee te hebben die het zo goed doen met elkaar.
En wat is er 7 oktober te doen???
Kersjes, goed idee. Ik heb het ook zo gedaan. En toen ze het niet meer nodig had, heeft het even een paar dagen geduurd voordat ze het niet meer tot het bedritueel rekende...
KP zit jij in zeeland????? En hoe lang nog. Wil de flensjes wel eens in levende lijve zien....
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Niet meer, zijn alweer thuis !
En Memmel, prima plan om je nieuwe huis in te wijden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet...(een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |