Haha, de avonturen van de flensjes op vakantie  

Wat knap van Simon dat hij het aftel-principe begrijpt!
Hier wordt de box nog dagelijks gebruikt als opslag voor het meeste speelgoed, dat we er eind van de dag allemaal weer ingooien. De laatste keer dat Devin er zelf in heeft gezeten is misschien een half jaar geleden ofzo? Hij vond het hele "opgesloten" ziten maar niks, begon direct te krijsen zodra hij erin moest.
Dat maakt het douchen wel wat lastig, zeker sinds hij niet meer in de wipper bij me in de badkamer kan. Nu douche ik als hij ligt te slapen, of met hem erbij terwijl hij in zijn blootje aan mijn voeten zit te spelen. 
Devin lust bijna alles wat hij voorgeschoteld krijgt, maar zelf eten kan hij nog niet. Als we een bordje voor z'n neus zetten gaat hij alles tegelijk in zijn mond proppen of ermee smijten. Stukje voor stukje aangeven of voor hem neerleggen gaat echter prima. Met een lepeltje gevoed worden vindt hij niks, hij wil het liever zelf doen. Is vooral leuk bij yoghurt enzo  

Op brood eet hij: kaas, kipfilet, smeerkaas, biologische jam, Philadelphia, zelfgemaakt ei-kwark-prutje (de enige manier om hem ei te laten eten), avocado, amandelpasta, hutten kase en de nieuwste hit: sandwich spead. Wel grappig: als hij geen brood wil eten geven we soms ontbijtkoek, dat gaat er dan ineens heel goed in!

.... met gevoel voor drama....