Maud, kleine artiest!
Brabbelende Devin
En aanhankelijke Chris...
Maar ach, dat tandjesleed toch

Zo sneu hè, die rode billetjes.
Een badje zonder producten lijkt me wel kunnen Karin, babyproducten zijn best mild maar ik denk dat ze bij een stukke huid toch ook kunnen prikken. En als Meike van haar badje houdt, heeft ze die afleiding toch even.
En jeetje, wat slapen jullie kindjes lang! Op een werkdag moet Liande opstaan om 7u, zodat ze om 7u45 naar de opvang kan. (we pendelen wel beiden, jullie niet?)
Vannacht weer eruit, maar ik had het verwacht. Vriendlief moest Liande in bed stoppen en hij had haar verder laten mopperen rond 22u omdat hij dacht dat ik gauw thuis zou zijn en dan moest hij geen flesje meer maken. Haar laatste echte eten was rond 18u en ik wist dus dat ze dat niet zou trekken tot 's morgens vroeg.
Maar als ze vannacht bal houdt, flikker ik vriendlief er met plezier uit. Had hij om 22u maar wel een flesje moeten geven, dan had ze de nacht waarschijnlijk wel doorgekomen.
En ik heb een ongelooflijk stoere meid!
Gisteren naar het CB. Ze weegt nu 9,4 kg en is 75cm groot.
Geen traantjes bij de prikjes (BMR en pneumokokken), enkel een kort huiltje dat stopte van zodra ze mocht rechtstaan ipv zitten! Stoer hè :p
En nu maar hopen dat ze er verder geen last van krijgt.