abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:49:05 #251
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60851590
Wat is dat Olympisch diploma eigelijk?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60851729
Tsja er gaan er 4 op hun kop en er wordt er 1 gediskwalificeerd waardoor je in de finale komt . Dan heb je heel veel geluk en speelt dat een te grote rol. De enige die echt duidelijk de sterkste was was een Slowaakse die er als een man uitzag. Iets minder sterke stroming en het lijkt mij een stuk eerlijker. Desalniettemin proficiat met het diploma.
pi_60851935
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef daWeasel het volgende:
Tsja er gaan er 4 op hun kop en er wordt er 1 gediskwalificeerd waardoor je in de finale komt . Dan heb je heel veel geluk en speelt dat een te grote rol. De enige die echt duidelijk de sterkste was was een Slowaakse die er als een man uitzag. Iets minder sterke stroming en het lijkt mij een stuk eerlijker. Desalniettemin proficiat met het diploma.
Er werd niemand gediskwalificeerd, de jury had alleen een fout gemaakt, bleek dat de Chinese nog 50 strafseconden moest krijgen, dus terecht in de finale, daar hoorde ze bij de sterkste 6 die een goede balans wisten te vinden tussen risico en kracht. Of de kracht nog hadden na de eerste run. Je hebt gelijk als je zegt dat ze niet de snelste is, maar ze kan wel als een van de weinigen het parcours uitvaren. Dat lijkt me niets met mazzel te maken te hebben.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60851943
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:49 schreef Bolter het volgende:
Wat is dat Olympisch diploma eigelijk?
Ik denk gewoon een soort bewijs dat je (in dit geval) 6e bent geworden bij een olympische sport.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60916263
Zometeen om 9.30 gaat het verder op vlakwater met enkele K1, K2 én K4 heats evenals C1 en C2 heats. Misschien niet zo spannend als wildwater, maar toch wel nieuwsgierig.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_60916637
Begonnen met de 1km K1 voor mannen. Ziet er ook aardig zwaar en ook een beetje onhandig uit...
pi_60916653
Echter niet zo boeiend om te zien Ook geen Nederlandse deelname wat ik de gauwigheid kon zien, dus weet niet of ik het ga volgen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:37:17 #258
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60916690
Dit is gewoon roeien alleen dan in een kano met peddels in plaats van roeispanen.

Inderdaad veel minder interessant voor de neutrale toeschouwer
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:39:25 #259
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_61031469
Tim Brabants wint de K1 1000 meter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')