Inderdaad, als je zelfs de nummer 1 van de wereld achter je kunt laten omdat die gewoon pech had en zo 3 poortjes mistte. Echt een sport waar de geluksfactor heel zwaar meeweegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:15 schreef marcodej het volgende:
Bij die dames kan je bljikbaar als Herde zijnde gewoon zomaar een medaille pakken als het echt helemaal meezit...
verder prima resultaat!
Niets van kunnen als ze uiteindelijk 6e wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef daWeasel het volgende:
Wat dramatisch he! Ze komt gewoon veel te veel kracht te kort als je dit vergelijkt met hoe de mannen er door heen gaan. Is dit hetzelfde parcours, lijkt mij te zwaar voor de vrouwen. Of kan deze Nederlandse er gewoon niets van?
Bij de beste tien op de Olympische Spelen dramatischquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef daWeasel het volgende:
Wat dramatisch he! Ze komt gewoon veel te veel kracht te kort als je dit vergelijkt met hoe de mannen er door heen gaan. Is dit hetzelfde parcours, lijkt mij te zwaar voor de vrouwen. Of kan deze Nederlandse er gewoon niets van?
Dat vertel ik je dus net ook. Dit parcours is loodzwaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef daWeasel het volgende:
Relatief gezien dan natuurlijk. Maar ik zie nu die Poolse en het ziet er ook niet echt soepel uit.
Dat blijkt, ik had het ook alleen nog maar bij de mannen gezien. Toch lijkt het mij beter voor de vrouwen om een iets minder zwaar parcours te maken. Nu spelen de golven een te grote rol, geluk lijkt mij een te grote factor. Bij de beste tien op de spelen is natuurlijk prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vertel ik je dus net ook. Dit parcours is loodzwaar.
Dat krijgen we de 18e pasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:36 schreef okee6 het volgende:
Je zou natuurlijk minder water in de baan kunnen zetten, vlak water varen voor de dames
Dat is op vlak water ja, gewoon rechtuit. Net zoals de roeibaan zeg maar. Vier man in een kayak op deze baan zou wel spectaculair zijn ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat krijgen we de 18e pas![]()
Zie dat we dan zelfs een K4 krijgen, 4 man in een kajak
Vind je het daardoor eerder een kwestie van mazzel hebben hoe de sporter het er vanaf brengt of is het een ultiem parcours waarbij de toppers boven blijven drijven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niets van kunnen als ze uiteindelijk 6e wordt
Dit wordt als loodzwaar parcours ervaren, door alle kanovaarders. Ook de mannen.
Nou er ging er net anders weer een kopje onder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je het daardoor eerder een kwestie van mazzel hebben hoe de sporter het er vanaf brengt of is het een ultiem parcours waarbij de toppers boven blijven drijven?
Tsja hoe kun je het nu mazzel noemen als het nu nog meer op tactiek, techniek en kracht aankomt. Het heeft nu nog meer te maken met tactiek, of vol gaan of geen fouten maken, en techniek. Zwaardere banen zijn nooit slecht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je het daardoor eerder een kwestie van mazzel hebben hoe de sporter het er vanaf brengt of is het een ultiem parcours waarbij de toppers boven blijven drijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |