abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60848934
Dat schept verwachtingen voor in Londen
Atje zeggen is adje doen!
pi_60848996
Goed gedaan hoor, jammer dat we dan ook niet effe onverwacht een medaille halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:13:03 #228
11102 knep
Mountainfreak
pi_60849010
Zeer netjes, leuk voor die meid zeg .
pi_60849073
Bij die dames kan je bljikbaar als Herde zijnde gewoon zomaar een medaille pakken als het echt helemaal meezit...

verder prima resultaat!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60849219
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:15 schreef marcodej het volgende:
Bij die dames kan je bljikbaar als Herde zijnde gewoon zomaar een medaille pakken als het echt helemaal meezit...

verder prima resultaat!
Inderdaad, als je zelfs de nummer 1 van de wereld achter je kunt laten omdat die gewoon pech had en zo 3 poortjes mistte. Echt een sport waar de geluksfactor heel zwaar meeweegt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60851058
Eeerste
pi_60851062
Wat dramatisch he! Ze komt gewoon veel te veel kracht te kort als je dit vergelijkt met hoe de mannen er door heen gaan. Is dit hetzelfde parcours, lijkt mij te zwaar voor de vrouwen. Of kan deze Nederlandse er gewoon niets van?
pi_60851084
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef daWeasel het volgende:
Wat dramatisch he! Ze komt gewoon veel te veel kracht te kort als je dit vergelijkt met hoe de mannen er door heen gaan. Is dit hetzelfde parcours, lijkt mij te zwaar voor de vrouwen. Of kan deze Nederlandse er gewoon niets van?
Niets van kunnen als ze uiteindelijk 6e wordt

Dit wordt als loodzwaar parcours ervaren, door alle kanovaarders. Ook de mannen.
pi_60851112
Ik heb het ook helemaal gemist Goed van Herde
pi_60851118
De mannen kliefden er wel doorheen, dat zag er wel spectaculair en krachtig uit, maar alle vrouwen hadden er zeer veel moeite mee... Die worden van alle kanten weggeslagen door de golven. Ziet er allemaal zeer moeizaam uit.
pi_60851126
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef daWeasel het volgende:
Bij de beste tien op de Olympische Spelen dramatisch Jij moet wel wereldkampioen zijn geworden. Doe's normaal. En nee, vrouwen mogen ook kanovaren, dat kunnen ze best aan.
pi_60851134
Relatief gezien dan natuurlijk. Maar ik zie nu die Poolse en het ziet er ook niet echt soepel uit.
pi_60851151
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef daWeasel het volgende:
Relatief gezien dan natuurlijk. Maar ik zie nu die Poolse en het ziet er ook niet echt soepel uit.
Dat vertel ik je dus net ook. Dit parcours is loodzwaar.
pi_60851187
Een finaleplaats is altijd goed. Natuurlijk gaat het ook om presteren en waarmaken, maar bij de wereldtop zitten kan niet dramatisch zijn.
pi_60851217
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat vertel ik je dus net ook. Dit parcours is loodzwaar.
Dat blijkt, ik had het ook alleen nog maar bij de mannen gezien. Toch lijkt het mij beter voor de vrouwen om een iets minder zwaar parcours te maken. Nu spelen de golven een te grote rol, geluk lijkt mij een te grote factor. Bij de beste tien op de spelen is natuurlijk prima.

edit; O het is een halve Duitse, dan is het gewoon nog steeds kut.
pi_60851269
Je zou natuurlijk minder water in de baan kunnen zetten, vlak water varen voor de dames
pi_60851338
Voor zij die het mooi vinden, op Sport1 staat de uitslag, Herde Knap dat de NOS er nog zendtijd voor vond.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:39:56 #243
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60851364
Uitstekende Prestatie van Herde!!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60851368
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:36 schreef okee6 het volgende:
Je zou natuurlijk minder water in de baan kunnen zetten, vlak water varen voor de dames
Dat krijgen we de 18e pas

Zie dat we dan zelfs een K4 krijgen, 4 man in een kajak
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60851378
Ik ben in Zoetermeer geweest, waar dezelfde baan staat als in China en daar kunnen ze idd verschillende zwaartes leveren. Er zijn 5 enorme rioolbuizen die water kunnen leveren. Daarvan kunnen er een aantal uitgezet worden om het minder zwaar te maken. Bij het raften stonden er bij ons bijvoorbeeld 3 open.
pi_60851413
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Dat krijgen we de 18e pas

Zie dat we dan zelfs een K4 krijgen, 4 man in een kajak
Dat is op vlak water ja, gewoon rechtuit. Net zoals de roeibaan zeg maar. Vier man in een kayak op deze baan zou wel spectaculair zijn ja.
pi_60851428
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

Niets van kunnen als ze uiteindelijk 6e wordt

Dit wordt als loodzwaar parcours ervaren, door alle kanovaarders. Ook de mannen.
Vind je het daardoor eerder een kwestie van mazzel hebben hoe de sporter het er vanaf brengt of is het een ultiem parcours waarbij de toppers boven blijven drijven?
That's all folks!
pi_60851472
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind je het daardoor eerder een kwestie van mazzel hebben hoe de sporter het er vanaf brengt of is het een ultiem parcours waarbij de toppers boven blijven drijven?
Nou er ging er net anders weer een kopje onder.
pi_60851501
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Tsja hoe kun je het nu mazzel noemen als het nu nog meer op tactiek, techniek en kracht aankomt. Het heeft nu nog meer te maken met tactiek, of vol gaan of geen fouten maken, en techniek. Zwaardere banen zijn nooit slecht.
pi_60851563
Teveel risico nemen kan leiden tot fouten.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')