Weet jij meer dan dat ik weet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal ook zeker een aanwinst zijn voor Vitesse..
Maar of het de "hoogvlieger" is? Ik gok op Hasselbaink.
Idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Te vergelijken met reactie's op voetbalzone.nl
Neequote:
quote:'Perez in gesprek met Feyenoord'
Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.
Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
Sure...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord lijkt me ideaal, -knip- meteen beste selectiespeler.
Spanje lonkt ook nog helaas..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zou normaal gesproken betekenen dat Berbatov dan naar ManUtd gaat en Huntelaar dus niet naar ManUtd of de Spurs.. Goed nieuws voor Ajax en de Nederlandse competitie dus.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zou normaal gesproken betekenen dat Berbatov dan naar ManUtd gaat en Huntelaar dus niet naar ManUtd of de Spurs.. Goed nieuws voor Ajax en de Nederlandse competitie dus.
Verhaegh of Stam van NAC.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Verheagh naar FC Twente ( waarom komen die gasten altijd in Arnhem uit ? )
En die hoogvlieger zal vrijdag vast wel ergens door het stadion vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |