Danny Dyah vind alles pwopahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef gers het volgende:
[..]
maar volgens danny dyer zijn de polen real propa
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
FIPO UND SEPO OP DE VIERDE PAGINA GEMACHT
wel mad is die gast hoorquote:
Ah yes, tonight, vie vill take over zie wurld.quote:
Mad pwopah yeahquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gelijkenis is der
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef gers het volgende:
OSS WILL CONTROLE THE WORLD
RIETJE ! RIETJE !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat moet jij voorstellentenminste, mijn idee was om de nieuwe KLB mods er in te zetten
En omdat Nol nog geen onderwerp is geweest van een SC. Was wel een mooi onderwerp geweest voor dit deel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik woon hier nu al heel lang, maar ik heb nog nooit een stad gezien die een slechtere indruk op me maakte.
nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar oss is keimooi
we hebben oa
Jan cunen
mooi centrum![]()
goede uitgaangsgelegenheiden![]()
mooi station
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef afcajos het volgende:
HELLOOO IM DANNY DYER, AND IM GOING TO SEE HOOLIGANS FROM ITALY!
[ afbeelding ]
Danny Dyerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
After talking to the boys i've realized: This is a Pwopah Firmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny Dyer
Ik heb me vorige maand n.a.v. The Real Football Factory even die groene Lacoste Polo gekocht die hij aanhad in de aflevering van Argentinie.
Krijg ik nu ook meer kudo's ?
+2 pimptasticnessquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny Dyer
Ik heb me vorige maand n.a.v. The Real Football Factory even die groene Lacoste Polo gekocht die hij aanhad in de aflevering van Argentinie.
RESPECTquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny Dyer
voorspelbare reactiequote:
10 kudOsz vOor jOuu.. Kryg iiCk oOk truG dnnG?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny Dyer
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
RESPECT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet een football factory 2 komen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat het voorspelbaar is zegt al genoeg over Oss toch
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gelijkenis is der
Nou?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
we hebben wel de beste uitvinding gedaan
Ja, want als Organon de pil niet had uitgevonden had niemand anders het gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
we hebben wel de beste uitvinding gedaan
precies dan hadden we nu nog de breinaaldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, want als Organon de pil niet had uitgevonden had niemand anders het gedaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:
Kan niemand effe een hele pimpe Onur avatar voor me maken? Ik zou het zelf willen doen maar krijg ze nooit klein genoeg![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:
Kan niemand effe een hele pimpe Onur avatar voor me maken? Ik zou het zelf willen doen maar krijg ze nooit klein genoeg![]()
Het is kut qua wonen, uitgaan, stad en voetbal.quote:
UbeR StYlO JIj KrIjGt vAn Mie 10 KuDDo;Squote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Triptamine het volgende:
quote:
uitgaan kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is kut qua wonen, uitgaan, stad en voetbal.
Meer redenen nodig?
Ik krijg een minder uitgerekt zusje van jou!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg een glas cola en een nieuw toetsenbord van je!!!@!
Hij is te groot in bytesquote:
sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg een glas cola en een nieuw toetsenbord van je!!!@!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |