In welke hemisfeer wonen jij en je turkse bakker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:43 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
vallende bladeren
Ja, mijn order.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Je wil wel praten maar eigenlijk toch niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:47 schreef Biancavia het volgende:
Dan zeg je toch voortaan gewoon niets meer terug.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
In welke hemisfeer wonen jij en je turkse bakker?
Altijd nog liever Turkije in de EU dan Georgië in de NAVOquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:55 schreef zarGon het volgende:
Zonder sambal? Ben je wel helemaal? Verdorie zeg!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd nog liever Turkije in de EU dan Georgië in de NAVO
[Turkey and Israel:] The Birth of a New Middle East Alliancequote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:58 schreef zarGon het volgende:
Ooit over Palestina en Israel gehad? En dan het gespreksonderwerp subtiel veranderen naar Turken - Koerden met pesterige insinuaties.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben te lui voor een lemming
Vanwaar deze kloon? Ik vond je vorige leukerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:00 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Notulen uitwerken. Dus ''Ja''.
Mwa...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:58 schreef zarGon het volgende:
Ooit over Palestina en Israel gehad? En dan het gespreksonderwerp subtiel veranderen naar Turken - Koerden met pesterige insinuaties.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:03 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Oh, die seculieren zijn overigens vieze honden (volgens hem).
Sommige users vonden het aanstootgevend dat ik namens God sprak (en dat in combinatie met Uebermensch).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwaar deze kloon? Ik vond je vorige leuker
Overeenkomst? WTF.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:04 schreef remlof het volgende:
De overeenkomst tussen Israël en Turkije is trouwens dat ze allebei aan het Eurovisie Songfestival mee mogen doen
Ik had gewoon D66.slet genomen, maar ja, dat ben ik hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Sommige users vonden het aanstootgevend dat ik namens God sprak (en dat in combinatie met Uebermensch).
Ik had je wel meteen herkend, door je smileygebruik en zinsopbouw. Je gebruikte alleen geen [sub]s in het begin, alleen dat zorgde nog voor twijfel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Sommige users vonden het aanstootgevend dat ik namens God sprak (en dat in combinatie met Uebermensch).
Wellicht wordt dat mijn AlterEgo wel op FOK!.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had gewoon D66.slet genomen, maar ja, dat ben ik hè?
Ach, alleen kwaliteitusers, zoals Aldus.Sprak.God & Marquis.De.Sade, posten YouTube-clips van de Goddelijke Mozart in een NachtBaggerTopic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je wel meteen herkend, door je smileygebruik en zinsopbouw. Je gebruikte alleen geen [sub]s in het begin, alleen dat zorgde nog voor twijfel.
Nee, TS heeft geen zin om over politieke kwesties te spreken met haar bakker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
TS is contactgestoord?
Die kunnen anders best wel eens ten grondslag liggen aan schommelingen van de graanprijs.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:57 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Nee, TS heeft geen zin om over politieke kwesties te spreken met haar bakker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kunnen anders best wel eens ten grondslag liggen aan schommelingen van de graanprijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |