Ik kijk niet zo moeilijk als ik geyl ben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:42 schreef santax het volgende:
[..]
Zo kennen we hem weer![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je perfecte brinta op zo een manier verpesten als je ook gewoon even een leeg bord kunt pakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:44 schreef remlof het volgende:
* remlof gooit een bord met Brinta midden in santax' gezicht
Haha, als je de rest van de foto zou zien alleen zou je waarschijnlijk al zo moeilijk kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:43 schreef D66.slet het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo moeilijk als ik geyl ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:46 schreef santax het volgende:
[..]
Haha, als je de rest van de foto zou zien alleen zou je waarschijnlijk al zo moeilijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want we willen onze eigen zetels in het europarlementquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:55 schreef D66.slet het volgende:
[..]
Zijn er veel separatisten in LimboLand?
Ah, dan kunnen jullie een minderhedenfractie vormen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want we willen onze eigen zetels in het europarlement
Ik heb nu zin in Bitterballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:00 schreef santax het volgende:
Oh man dat zou mooi zijn. En dan de eerste beste tourist die om patat vraagt vierendelen boven het vet
Die kan zo mee met het zuurvlees.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:01 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in Bitterballen.
Taai en onverteerbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:05 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Hoe zou een PVV'er smaken?
Met dit warme weer:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:05 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Hoe zou een PVV'er smaken?
Wil je een sletje spelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:11 schreef santax het volgende:
[..]
Met dit warme weer:
Mayo in een open kom buiten zetten.
Wat rauw vlees erin doen.
2 uur laten staan in de hete zon.
Afdekken met doorzichtige folie en buiten laten staan.
Wacht een week of 2.
Et Voila, un PVV-Soufle pour madame![]()
(mag ik je account hebben?)
Dit is natuurlijk een CUL-waardig receptjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:11 schreef santax het volgende:
[..]
Met dit warme weer:
Mayo in een open kom buiten zetten.
Wat rauw vlees erin doen.
2 uur laten staan in de hete zon.
Afdekken met doorzichtige folie en buiten laten staan.
Wacht een week of 2.
Et Voila, un PVV-Soufle pour madame![]()
(mag ik je account hebben?)
Trustenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een CUL-waardig receptje![]()
Trusten allemaal lieve heren
Nouja, spelen... ik heb gewoon toegang tot het keldertje hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:13 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Wil je een sletje spelen?
Anno 2008 & nog steeds VrouwOnvriendelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een CUL-waardig receptje![]()
Trusten allemaal lieve heren
Ah, De Sade & Het Keldertje... Prachtige combinatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:16 schreef santax het volgende:
[..]
Nouja, spelen... ik heb gewoon toegang tot het keldertje hoor
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:18 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ah, De Sade & Het Keldertje... Prachtige combinatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |