Met
| : )
(maar dan ZONDER de spaties)
maak je 'm.
Het resultaat is een heuse zwarte piet smiley
Je Signature klopt zo voor deze post trouwens niet Danny, Het sucked helemaal geen ass, het roels gewoon! Heerlijk, ff zo verschrikkelijke nederlands/engels typen
Vol verwachting klopt mijn en zijn hart tot de Sinterklaas, Kerst, Paas Smiley er zullen komen
Deze krijg je met de geheime UBB code :
$$^&%xxx^*^gHaVen=geNiAal666&
Probeer maar!
* okay, 't was weer niet erg serieus en actueel, sorry
quote:
op 11-18-1999 om 05:09 PM schreef GHaven het volgende:
Probeer maar!
quote:Je vergat de "l".
op 11-18-1999 om 05:29 PM schreef pamela het volgende: (...)ik hoop dathij lukt(...)
quote:
op 11-18-1999 om 05:29 PM schreef pamela het volgende:
[QUOTE]op 11-18-1999 om 05:09 PM schreef GHaven het volgende:
Probeer maar!
[/quote]
nou ik probber het nog eens,
$$^&%xxx^*^gHaVen=geNIAa|666&,IK HOOP DAT HIJ NOU LUKT
quote:wat bedoelje daar mee,slaat dat op mij
op 11-18-1999 om 06:01 PM schreef buzzer het volgende:
En waarschijnlijk blond.......
en
Maar ik vind deze (ik weet niet meer wie deze gegeven heeft) ook zo leuk:
Leuk die smilies!
Minder leuk is dat het message Icoon nu altijd standaard op de blauwe trieste smily staat. Bijna iedereen vergeet dit te veranderen. Eerst was het geschreven blaadje het standaard icoon. Kun je dit niet weer veranderen??? Bijna iedere reaktie heeft nu een treurige smily (zie linksboven) en dat maakt het zo triest.
He, is er al een smilie voor het paard?
Hé, is er al een smiley voor wild geraas?
quote:
op 11-18-1999 om 10:52 PM schreef Arcee het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw...Hé, is er al een smiley voor wild geraas?
Ja hoor:
Greetinx [eNeRGy]
Maar ik moet even denken of ik er iets op kan verzinnen... wordt wel een moeilijke hoor
----------------------
20 minutes later:
----------------------
sorry geen inspiratie...
dan maar de volgende geknutselt:
Vuur
Haar
Moet toch wat
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 19 November 1999).]
Ok, nu wel
n kan iemand de lijst even updaten, ik kan ze niet allemaal onthouden?!
[Dit bericht is gewijzigd door Mastino (Datum 19 November 1999).]
quote:
op 11-18-1999 om 10:52 PM schreef Arcee het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw...Hé, is er al een smiley voor wild geraas?
HaHaHaHa
Enne, iemand een smilie voor kapoentje?
waar staat die rechte streep ???
mijn piet lukt niet ???
heb ik zeker weer een bels toetsenbord ???
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 19 November 1999).]
Sorry beez, dat ik blijf zeiken maar je geeft commentaar op een topic die weliswaar door de directeur geplaatst is, maar waar jij van mening bent dat hij niet op deze plek thuis hoort.
Toch geef je die commenaar ook op deze plek, terwijl de directeur nog zo gezegt heeft dat commentaar op de leiding dient te worden gepost in de rubriek feedback.
Maar ja, je moet maar zo denken, in Almere kan het, in fok ook!
quote:
op 11-19-1999 om 03:07 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Il
1
![]()
![]()
waar staat die rechte streep ???
mijn piet lukt niet ???
heb ik zeker weer een bels toetsenbord ???
Bij mij staat ie boven de entertoets met shift enzo. (de zogenaamde bussluis).
sucksex!
Met dank voor uw aandacht, tijd voor een tukkie oh nee.
Ik moet aan het werk!
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 19 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 19 November 1999).]
Guus Muisarm: hoe maak je die smiley met zonnebril???
JayBee:hoe maak je die snuif smiley en
hoe maak je die smiley met hoorntjes????
eNeRGy:hoe maak je die smiley's met:Vuur
water
haar
wind????
Sombie:hoe maak je die smiley's die slapen(alletwee)?????
quote:
op 11-19-1999 om 05:06 PM schreef Willy het volgende:
$$^&%xxx^*^gHaVen=geNitAal666&
SRC="i/s/sklaas.gif">
quote:
op 11-18-1999 om 05:36 PM schreef pamela het volgende:
[QUOTE]op 11-18-1999 om 05:29 PM schreef pamela het volgende:
[QUOTE]op 11-18-1999 om 05:09 PM schreef GHaven het volgende:
Probeer maar!
[/quote]
nou ik probber het nog eens,
$$^&%xxx^*^gHaVen=geNIAa|666&
,IK HOOP DAT HIJ NOU LUKT
[/quote]
Inderdaad Ghaven: deze grap is Geniaal, en Pamela is echt blond, maar in ieder geval geen ezel.... ROFL
De smiley met horentjes staat dus op mijn homepage, maar een ieder mag ze gebruiken, hoor. Kijk dus op http://www.casema.net/~ht120 , klik met rechter muisknop op een van de plaatjes die ik daar (met als enige drijfveer dit forum) neergeploft heb, en met copy image location en paste en met de UBB codes voor plaatjes invoeren. Je kunt ook gewoon hier in deze topic met de rechtermuisknop op een plaatje klikken, copy image location doen, stelen dus (of lenen) en 'm vervolgens invoeren.
Zo gebruik ik nu deze van eNeRGy om mijn post mee te verwarmen.
-Maar- ik wil iedereen wel aanmoedigen zelf creatief iets te maken en dan daar mee indruk te maken. Ik zou het erg leuk vinden als met van die kleine plaatjes het forum weer wat fleuriger zou worden. (Niet dat het al een forum is natuurlijk!
buzzer=
quote:
op 11-18-1999 om 08:42 PM schreef tina het volgende:
Hi Danny,Leuk die smilies!
Minder leuk is dat het message Icoon nu altijd standaard op de blauwe trieste smily staat. Bijna iedereen vergeet dit te veranderen. Eerst was het geschreven blaadje het standaard icoon. Kun je dit niet weer veranderen??? Bijna iedere reaktie heeft nu een treurige smily (zie linksboven) en dat maakt het zo triest.
Mee eens mee eens mee eens. Danny, sinds de splitsing duiken ze overal op (vooral boven mijn posts, omdat ik er nooit zo bij stilsta). Een treurig kijkende blauwe smiley is zo'n -statement- en als je die per ongeluk omdat ie default staat maakt, dan slaat dat weer nergens op. Is het een bug of een bewuste keuze Danny? Kan er wat aan gedaan worden, of weet je me er van te overtuigen dat het ergens een hoger doel dient?
Ok ok ok, ik weet dat dan alle voorgaande geplaatste smileys en die tekentjes met die note (dat was de default) in de historie van dit forum mee veranderen. Was ook maar een geintje . Als ik de source van zo'n 'plaats post' pagina bekijk, staat de lijst met icon gifjes gewoon in de verkeerde volgorde. Ik weet verder niet hoe die gegenereerd wordt, maar er staat in de html dat icon9.gif op die eerste plaats moet, en dan staat ie er ook natuurlijk. Ondanks dat de opper goeroe het ook liever niet zo heeft.
Ik heb helaas geen homepage
dus ik moet het wel gewoon met de codes doen en die heb ik dus niet allemaal terwijl ik toch wel leuke smiley's er tussen vind zitten.
ik zou ook zo graag een smiley willen hebben die op mijn plaatje lijkt,van een mooie Bull Terrier dus,btw:dit is mijn eigen hond en op het web gezet door Schanulleke(dus ook al niet door mij,maar met behulp van hem)
quote:
op 11-19-1999 om 09:04 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Bully , je kan je doggy wel als smiley maken
Dank je wel Guus Muisarm,maar zo heb ik er nog niks aan
ik moet net de codes hebben die ik moet gebruiken,maar alvast bedankt voor je moeite.
quote:
ik zou ook zo graag een smiley willen hebben die op mijn plaatje lijkt,van een mooie Bull Terrier dus,btw:dit is mijn eigen hond
Nou, zoiets?
quote:
op 11-19-1999 om 09:27 PM schreef Arcee het volgende:
Nou, zoiets?
Arcee:
bedankt voor de moeite hoor!!!!!!
maar wat is de code.
Ik heb al vaker geprobeerd gewoon te copieren,maar dan krijg ik ze niet opogeslagen in een reactie
dus a.u.b.
mag ik de codes van al deze nieuwe smiley's hebben?????????
ps:als ik nieuwe zou kunnen maken hielp ik ook wel mee,maar ik heb geen homepage en kan dit dus ook niet(en al had ik wel een homepage,ben ik te zeer een leek)
quote:
op 11-19-1999 om 09:27 PM schreef Arcee het volgende:
Nou, zoiets?
Dank je wel Arcee,maar het probleem is nou net dat ik de codes moet hebben.
Ik heb al een paar keer geprobeerd ze gewoon te copieren,maar dat lukt dan niet om ze in een reactie te zetten
dus voor iedereen,mag ik a.u.b de gewone codes die nodig zijn om ze in te tikken????
als ik niet zo'n leek was zou ik ook wel willen helpen met nieuwe smiley's,maar ik weet niet hoe en ik heb ook geen homepage om ze op te zetten.Ik ben maar een leek.
let op : de 2 [img] en [/img ] moet je zonder spaties tikken !!!
je krijgt dan dit in je text :
en zo met alle smiley's en foto's , gewoon tussen [img] - [img ] zetten waarbij je de - kan vervangen door gewoon ff bij properties te kijken en de hyperlink te copy/pasten van het smileytje wat je wilt hebben.
als je de ubb codes bedoeld van deze , nou die zijn er niet je moet ze van een 3e server afhalen .
Paniek ? icq me maar ff op 11568640 leg ik het wel ff beter uit.
hihi , ja ook een leuke !!zonder dat brillekke is het net Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |